Skip to main content

در یک کلام باید گفت حزب چپ اش

در یک کلام باید گفت حزب چپ اش
Anonymous
عنوان مقاله:
حزب چپ ؟

در یک کلام باید گفت حزب چپ اش شله قلمکاری از بی وطنی وقدرت پرستی و سرسپرده گی و گروه تجزیه طلبان و دشمنان اشکار و پنهان ملت ایران است .این سازمان تروریستی که ریشه در برون مرز دارد با ایجاد ترور و دروغ وبهتان و همکاری با نظام اسلامی مرتکب هزاران قتل در ایران شده است .این سازمان ویا حزب باید نقش خود را در همکاری با نظام اسلامی روشن کند .این سازمان باید در برابر تمامیت ارضی ایران موضع روشن داشته باشد .این سازمان باید در برابر عناصر تجزیه طلب که از سوی دولتهای منطقه حمایت مالی میشوند مرز بندی روشن داشته باشد .
اینگونه بنظر می‌رسد که در درون سازمان فدایی ویا حزب چپ. گروه تجزیه طلب به عنوان خط رسمی برای تلاش تجزیه ایران فعالیت میکند .
حزب چپ جریانی ورشکسته ودروغزن و تحریک کننده جنگ داخلی در ایران ودشمن اساسی وحدت ملی ایرانیان است .
حزب چپ نه تنها عامل تجزیه بلکه عامل اصلی جنگ دینی

در ایران وشکاف بین باورمندان اهل تشیع و اهل سنت است .خطرات این دشمنی اشکار سازمان چپ مانند روز روشن است که باید از همین امروز با ان مقابله کرد .نه تنها نظام حاکم بلکه مخالفان نظام باید در برابر ایجاد جنگ دینی وشکاف بین باورمندان دینی از همه فرقه ها اقدام کنند .تجربه
دو کشورر هند و پاکستان امروز در برابر ما قرار دارد و سازمان فدایی همان نقش دولت انگلستان را در هند برای اشوب وتخریب و وو بازی میکند .