Skip to main content

افتخار ترک به حرامزداگان

افتخار ترک به حرامزداگان
Anonymous

افتخار ترک به حرامزداگان شاهزاده و شاهان معتاد قاجار ! .
اخیرا مورخین هلندی و ایرانی پیرامون نقش حرامسراهای شاهان قاجار اشاره نموده اند که 95 درصد شاهزادگان، نتیجه حرامزادگی و روابط نامشروع پاره ای از 450-300 زنان حرمسرای ناصرالدین شاه و فتحعلی شاه قاجار، با خادمان دربار بوده ، تا این زنان فلک زده ، سهمی در قدرت و درآمد مالی رژیم داشته باشند. غیرممکن است که شاهان غالبا تریاکی بتوانند ماهانه با 450 زن رابطه عاطفی و جنسی و عشقی داشته باشند. روش خواجه و مقطوع النسل نمودن غلامان در حرمسرا نیز نتوانست مانع رابطه نامشروع زنان با خادمان شود. چون زنان حرمسزای دربار توانستند با طرق خاص ، افراد مورد نظر خود را وارد حرمسر اکنند که خواجه و مقطوع النسل نشده بودند و زنان دربار بتوانند از اینگونه نوکر و خادم و غلام، حامله گردند. بی دلیل نیست که غالب این شاهزادگان ترک قاجار، وطن فروش و بی خیال

و بی غیرت و معتاد ،نسبت به منافع و مرزها و مردم ایزان و حتی ربان ترکی پدری یا مادری شان بودند، و در مقابل "بار یک قاطر" فقفور چینی ویا پورسولان انگلیسی ،خیانت کارترین قراددادها را با نیروی استعماری انکلیس و روس و فرانسه ببندند و به مردم و مملکت ایران آسیب برسانند و بعدها در فرنگ مخفی شوند و هویت ایرانی ترکی خود را با هویت انگلیسی فرانسوی زوسی عوض کنند.
دفاع لاشین و سازاچ و تورکعلی و تهرانفلی از نظام ارتحاعی فئودالی استعماری قاجار، دفاع از بیگانه پرستی این دشمنان ایران است؛ آنطور که این گروه نادان بیسواد شونیست راسیست و ضد ملی ، امروزه در این سایت با پرداختن کمک مالی و زبان چاپلوسی و موذیانه انجام میدهند.