Skip to main content

توهمات ناسیونالیتهای فارس

توهمات ناسیونالیتهای فارس
Anonymous

توهمات ناسیونالیتهای فارس تنها سبب عذاب جماعت فارس بوده و خواهد بود. ایران تازی این جماعت خیالباف حد و مرز نمی شناسد. طرف نوشته: "سلطان پارسی گوی عثمانی" برای اینکه میزان صفاهت این ذات را بر ملا کرده باشم تصور بفرمایید بنده که مقالاتی به زبان انگلسی در مورد biofules منتشرکرده ام برحسب قضای روزگار ریس جمهور شدم آنگاه یک بچه دهاتی از شمال انگلستان برای تتمین غرور ملیش ادعا کند "سعید تبریزلی ریس جمهور انگلیسی گوی فلان کشور". متوهم دیگری مدعی سهم 50 درصدی ایران از خزر شده. حال اینکه در دوران شوروی جرات حتی نزدیک شدن به خط آستارا-حسنقلی را نداشتند. سهم عدلانه ایران نمی تواند بیش از 12-11 درصد باشد. سهم بیش از این زور می خواهد که ایران ندارد. در سال 82 ایران علیه آزربایجان از زور استفاده کرد. اما با تشری که از ترکیه خورد سر جایش نشست.

فارسها حتی اگر بمب اتمی هم داشته باشند نمی توانند هم زمان در شمال با ترک ها بجنگند و در جنوب با عرب ها. ژئوپولیتیک ایران شکننده است این دولت یا باید قدرت را با ترک ها تقسیم کند و اداره کونفدراتیو را بپذیرد. و یا مجبور به ادغام با افغانستان وارث اصلی ایران تاریخی و متمدن خواهد شد. اتحاد ترک-فارس شرط حیات ایران به شکل کنونی است. صد سال پیش زمانی که ترکها قدرت سیاسی را به فارسها باختند خبری از خودآگاهی جمعی در ترکها نبود. خبری از پاسخگویی نخبگان سیاسی نسبت به افکار عمومی هم نبود . در نتیجه این نخبگان که یا از ملاکین و یا از ملاها بودند که علاوه بر آزربایجان در جاهای دیگر ایران موقوفات و زمین داشتند دست به بده بستان با فارسها زدند. منطبق بر این قرار داد اجتماعی جدید قدرت سیاسی به فارسها می رسید و در عوض نخاله جات قجری ثروتشان را حفظ می کردند و به عنوان تکنوکرات وارد ساختار دستگاه دولت جدیدالتاسیس فارسی می شدند. این چنین شد که جمهوری بازی رضا پالانی دود شد رفت هوا.
این جماعت بدشان نمی آمد با فرزندانشان فارسی صحبت کنند. به شخصه با یکی از نوادگان این طبقه در دوران دانشجویی در دانشگاه تبریز آشنا شدم. تا آن زمان چیزی از خاندان ملک قاسمی نمی دانستم. این هم کلاسی ما اسمش سپندار بود اسم اصیل آریایی .ترکی نمی داست ولی می گفت اصالت ترکی دارد. بعد ها متوجه شدم ملک قاسمی ها از زمینداران بزرگ آزربایجان بوده اند. آن روزها من گوشی نوکیا داشتم سپندار هم لپتاپ داشت و هم از iPodی که خواهرش از آمریکا فرستاده بود به موسیقی گوش می داد(Old Money haha). دوستان زمانه عوض شده امروز نوه کشاورز سبزی کار محله قراملک تبریز مهندس شده و از امریکا دکترا گرفته و چهار زبان می داند نمی شود با امثال حسن شربعمداری فرزند یک ملا که در سودای یک وزارتخانه در دولت حالت گذار است سرش را شیره مالید. فارسها نیاز به یک قراداد جدید با ترکها دارند اما این بار نمی توانند به صورت انفرادی و در خفا با شومبوالسلطنه ها تی کنند. آنها را کشان کشان تا خود تبریز خواهیم آورد تا سر میز مزاکره با ترکها به عنوان یک واحد جمعیتی و دارای اراده سیاسی بنشینند. در این کار هیچ عجله ای هم نداریم. جلوی آسیمیلاسیمون بچه هایمان را گرفته ایم و در حال تماشای اضمحلال دولت فارسی در استادیوم های فوتبال هستیم. خلاصه take your time babe. جتاب لاچین لطفا دست از تعریف قجرها بردارید آنها مهم ترین عامل در عدم ملت شوندگی آزربایجان بوده اند به نظر شما چرا نصف ملتمان در شمال صد و پنجاه سال پیش اپرا برپا کرد صد سال پیش دولت تاسیس کرد ولی در جنوب مشغول سروکله زدن با امثال شریعتمداری است؟