Skip to main content

دوستان گرامی، درباره این که

دوستان گرامی، درباره این که
تبریزی

دوستان گرامی، درباره این که دین اسلام در درازنای تاریخ به هر کجا پا گذاشته است آب خوش از گلوی مردم آن سرزمین پائین نرفته است و دین مسیحی با آن که مانند دین اسلام خرافه است کارنامه ای بهتر از دین اسلام دارد پیش از این برایتان نوشتم و گفتم که یکی از وندهای شکست های سنگین ایرانیان در زمان قاجاریان هنگام نبرد با روسستان مسلمان بودن ایرانی ها و مسیحی بودن روس هاست!

اکنون به انگلستان می پردازیم که هنگام فرمانروائی قاجاریان درگیری های فراوانی با ایران پیدا کرد و در این درگیری ها همواره ایرانیان شکست خوردند!

در انگلستان نیز مانند روسستان زن ها در سایه دین خردسوز اسلام با حجاب سیاهی و تباهی پارچه پیچ نشده و به زنجیر کشیده نشده بودند، هنگام فرمانروائی قاجاریان در ایران زنی به نام ویکتوریا پادشاه انگلستان شد که سی و چهار سال شهبانوی انگلستان بود، آیا در ایران زمان قاجار نیز .....

..... اگر ویکتوریا در ایران بود می توانست شاه شود؟ اگر در ایران زمان قاجار ویکتوریا می خواست شاه شود بی درنگ آخوندها می گفتند که شاه شدن زن خلاف شرع است! سپس چون ویکتوریا بی حجاب بود به او می گفتند:

ای زن به تو از فاطمه این گونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است!

گذشته از شاه شدن، زن ها در انگلستان به پست های دیگری نیز می رسیدند که دست کمی از جایگاه یک شاه نداشت و در کنار مردان در انگلستان کشورداری می کردند اما هنگام فرمانروائی شاهان قاجار در ایران اسلام زده ارزش یک زن برابر با ارزش جانوری بود که می شد او را خرید و فروخت! زن خوب در دین اسلام زنی است که با حجاب سیاهی و تباهی به زنجیر کشیده شده باشد و نه تنها از به زنجیر کشیده شدن گلایه نکند بلکه خرسند نیز باشد! صدای زن مسلمان را مردان دیگر نباید بشنوند از این روی آواز خواندن زن حرام است! از اینها گذشته در دین اسلام زن ارزشی کمتر از مرد دارد! همه پیامبران و امامان مرد هستند و همه آیت الله ها و حجت الاسلام ها و پیشنمازها نیز مرد هستند! در دین اسلام دیه یک زن یک دوم دیه یک مرد است و گواهی دو زن در دادگاه برابر با گواهی یک مرد در دادگاه است و ارث زن یک دوم ارث یک مرد است و ..... و ..... و ..... کوتاه سخن آن که ارزش زن در دین اسلام کمتر از مرد است!

به جز حقوق زنان خرافه های دیگر دین خردسوز اسلام در زمان فرمانروائی شاهان قاجار در ایران چنان مغزها را از کار انداخته بودند که ایرانی ها نمی توانستند در زمینه تکنولوژی و رشته های گوناگون دانش نوآوری کنند و ساخته شدن بسیاری از پدیده های نوین که زندگی انسان ها را دگرگون کردند کار کسانی مانند انگلیسی ها بود که مغزشان با دین خردسوز اسلام از کار نیفتاده بود و روشن است کسانی که مغزشان با روضه و نوحه و مرثیه و زیارتنامه از کار افتاده است نمی توانند یک کشور را به پیشرفت و بالندگی برسانند!

کدام یک از پادشاهان و سیاستمداران انگلستان مانند فتحعلیشاه قاجار حرمسرائی با صدها زن داشت؟ کدام یک از پادشاهان و سیاستمداران انگلستان مانند ناصرالدین شاه قاجار در شکارگاه ها با کباب و شراب روزگار می گذرانید؟ کدام یک از گندکاری های بی شمار قاجاریان در انگلستان دیده شده اند؟

از این روی جای شگفتی نیست که انگلستان در زمان قاجاریان افغانستان و بخش هائی از پاکستان کنونی و بخش های دیگری از ایران را که هزاران سال بخش هائی از خاک ایران بودند از ایران جدا کند و بسیاری از دارائی های ایرانیان که نفت یکی از آنهاست را تاراج کرده و به جیب بزند!