Skip to main content

در نظام طبقاتی سرمایه داری،

در نظام طبقاتی سرمایه داری،
Anonymous

در نظام طبقاتی سرمایه داری، یک روانشناس مناسب یافتن ، خودش هنر است.
اولین شرط بیمار روانی اینست، که باید صادقانه مشکل اش را با پزشک، در میان بگذارد.
شما باید میگفتید، تمام اوقات روز تان را در یک سایت ایرانی فارسی می گذرانید تا بتوانید به سایرین توهین کنید و جعل و دروغ و تحریف علیه کشور دیگر بنویسیذ. و بجای برخورد با دولت و رژیم و حاکمان سیاستمدار و برنامه ریز اسلامی در ایران ، به مردم ایران و فارس و آریا؛ گاهی هم به کرد و ارمنی و روس، دشنام و توهین و فضیحت و دروغ می بندبد و نثار میکنید. و کینه و عطش پایان ناپذیری همراه با تنفری مغولی نسبت به مردم و تاریخ و تمدن و فرهنک کشوری بنام ایران دارید و حاضرید برای امریکا و سرخپوستان و مغولها و قرقیزها و اویغورها و تاتارها و .... جان فشانی نمایید.ولی تمام موزههای آثار باستانی ایران در اروپا و امریکا را به سبک داعش و طالبان در حلب و بامیان با

دینامیت منفجر کنید چون وقتی اسم ایران و فارس و کورش و استوانه و فردوسی و شاهنامه را می شنوید، سیمهایتان قاتی میشود و پشیمان هستید که چرا همراه پدر وپدر بزرگت در جنگهای چالدران همراه نادر افشار به هند رفتید و نتوانستید موبت جدایی قفقاز و آسیای میان و افغانستان شوید. و عمدا و سهوا همیشه بجای نام بردن از "جمهوری اسلامی" و "آخوند " ، بشکل ناخودآگاه ، کلمات فارس و ایرانی و آریایی از دهنتان؛ با وجود سبیلهای قاجاری، لیز میخوردند و جلوی پایتان می افتند تا در این سایت منتشر شوند.
و به روانشناس پیشنهاد کنید تا شما را در گروههای "دشنان تراپی "و پرخاش گرایی و "فاشیسم و راسیسم ردایی " به درون جنگل بفرستد تا در آنجا رو به فلک و کوههای کلیمانجارو ب، ا صدای بلند و دهن کف کرده، دشنام و توهین کنید تا شاید پرهپس دلتان خنک شود و درمان بیابید.
اگر همه اینها کمکی نکرد ، سفری به تهران و یا باکو نمایید تا شما را در تیمارستانهای محهز قرون وسطایی اسلامی یا ترکی ، محبوس کنند تا خطری برای انظار عمومی نگردید.