Skip to main content

آقای سعادتقلی که مثل آخوندها

آقای سعادتقلی که مثل آخوندها
Anonymous

آقای سعادتقلی که مثل آخوندها در این سایت روضه خوانی میکند مثل عنصر "پانفارس تبریزی" با داس و چکش به تخریب حقوق ملی مدنی، خلقهای غیر فارس مشغول است، خیال میکند اوضاع جهنم ایران مثل چهل سال پیش است، مردم آزربایجان و دیگر خلقهای غیر فارس به خیابان بریزند انقلاب کنند، یعد مشتی راسیست آریائی با اعوان و انصار مافیائیشان مثل خمینی معدوم زمام امور را در دست گیرند، به بهانه ایران و اسلام به ریش همه بخندند. این آقا هنوز درک نمیکند اگر امکانش بود همین الان دول غرب یک مانقورد تورک، مثل "میر حسین موسوی" و یا امثالهم را به بهانه "رهبر خودش" تورک است، بجای آخوند خامنه ای کاشته بودند، اما خود آنان که دیکتاتورهای آریامهری و رژیم خونخوار اسلامی تهران را سر کار گمارده اند، بخوبی میدانند که سیاست استعماری غرب در ایران، و فارس سازی جغرافیای موسم به ایران شکست خورده است، اکنون خودشان نیز مانده اند چه

سر نوشتی فردای جهنم ایران را رقم خواهد زد. اگر چه پانفارسیم به اصلاح " اصلاح طلب" برای حفظ هژمونی خود بر ملل غیر فارس حتا به این راضی است بدنه رژیم اسلامی دست نخورده به آنان سپرده شود، از طرفی پانفارسیسم خارج نشین و در معییت آنان مانقورها حتا به این بی میل نیستند مردم آزربایجان مثل دوران 57 به خیابان بریزند، با دادن صدها کشته و هزاران مجروح رژیم جنایتکار اسلامی را پایین کشند، تا مشتی پانفارس مزین به شعارهای "همه باهم" بدون قائل شدن کوچکترین حقوق زبانی فرهنگی، به ملل غیر فارس، با شعار نخ نما شده "ایران و ایرانیت" و شرمسارتر از همه به بهانه علم کردن شعار "تمامیت ارضی" گوئی ایران ملک شخصیشان است، اینبار با فکل کراوات با قبضه کردن قدرت سیاسی، به جان ملل غیر فارس بیفتند، و اگر کسی از حقوق انسانی، حقوق برابری و آزادیهای سیاسی و حق تعیین سرنوست سخنی بر زبان آورد، زبانش را ببرند.
هرگاه بنی بشری اعتراض کند به چه دلیلی زبان الکن و نازای خود را به کل جامعه تحمیل کرده اید، آنوقت همین راسیستهای آریائی در نمای چپ و راست، لیبرال و مجاهد، توده ای و اکثریتی بر پیشانیشان مهر "پان تورک" و "تجزیه طلب" بکوبند.
و اگر کار بجائی رسد مردم به خیابان بریزند و علیه بی عدالتی پانفارسیسم راسیست اعتراض کنند، مثل خرداد 85 و آذر 1325 نیروهای راسیست پانفارس به آزربایجان لشکر کشیده مردم را قتل عام کنند.
در این مختصر باید به محضر جناب سعادتقلی عرض شود دیگر آن ممه را لولو برده است. دیگر با تکرار شعار دهن پرکن و عوام فریبانه "ایران و ایرانیت" نمی توان بر پشت مردم پلان نهاد و سوار شد. مختصر کلام اینکه ملت آزربایجان بار "ایران و ایرانیت پانفارسسم " را خیلی وقت است از دوش خود پائیین گذاشته است. آزربایجان سر کسی نیست. بغلش هندوانه دهید به بهانه "لشکر عاشورا" در جبهه های جنگ قربانیش کنید. هزاران نفر از آنان رادر جنگ امپریالیستی، نیست و نابودشان کنید. در ظاهر برای خر کردن مردم، به آنان "آزری" بگوئید، در پشت پرده بمردم آزربایجان با سخنان رکیک و با ریشخند "سوسک" و "تورک خر" خطاب کنید. جناب سعادتقلی! پرده ها دیگر افتاده اند. ماهیت موزی و دیکتاتور مابانه پانفارسیسم بر ملا شده است. دیگر نه ماسک چپ، نه فوکل کراوت لس آنجلیسی، چهره کریه استعمار ی پانفارسیسم را نمی تواند استتار نماید. ماهیت پانفارسیسم استعمارگر اکنون در آینه ادبیات، در آینه شعر و داستان چهره کریه خود را بطور عریان به نمایش میگذارد.