Skip to main content

ســـالام دوسلار

ســـالام دوسلار
lachin
عنوان مقاله:
سه تا چاقو در جیب

ســـالام دوسلار...
آقا و یا خانم Anonymous..
من یادم میاید که تورک آشنائی سه تا چاقو در سه جیبش داشت. ازش پرسیدم چرا سه تا داری . در جواب گفت که یکیش برای پاره کردن هندوانه هستش , دیگری برای پوست کندن خیار و آن دیگری برای پوست کندن خربزه. و دلیل علمی هم آورد. گفت که با چاقوی ای که با آن پوست خیار کنده میشود اجازه نیست که با هاش پوست هندوانه کنده شود و یا پوست خربزه , چراکه بوی خیار بوی هندوانه و یا خربزه را میگیرد..
نتیجه... از دوستان و آشنایانی که با تورک های آشنا دارند که در جیبشان چهار و یا شش تا چاقو حمل میکردند ( یکی برای هندوانه , یکی برای خیار , یکی برای انار , یکی هم برای خربزه ) و احتمالآ هم در شهر زنجان ( مرکز پاقو سازی ) منطقه زندگی میکنند , لطفآ اطلاع رسانی بکنند .
نتیجه دوم...من آشنائی داشتم که در ( گجیل قاپی ) تبریز پنج تا چاقو در جیبش داشت. یکی برای هندوانه,

برای هندوانه , یکی برای خیار, یکی برای انار, یکی برای خربزه و یکی هم برای چاقو کشی... .و دلیل علمی هم داشت. می گفت که با چاقوی که شکم لوطی ها بی معرفت را پاره میکنی, اجازه نیست که با هاش پوست هندوانه, خیار, انار خربزه را پاره یکنی چرا اینکه بوی خون , بوی هندوانه, خیار, انار, خربزه را میگیرد.. امیدوارم با این کامنت بی وقت خواب کسی را در مرکز کامنت گذاری و کامنت برداری ایران گلوبال آشفته نکرده باشم..