Skip to main content

طبق آمار سالانه اتحادیه اروپا

طبق آمار سالانه اتحادیه اروپا
Anonymous

طبق آمار سالانه اتحادیه اروپا و گزارش مطبوعات، اغلب قتلهای ناموسی در اروپا که به نام کشور سوریه، عراق و حتا ایران در اروپا ثبت میشود توسط اکراد شمال سوریه ، عراق و غرب ایران صورت میگیرد. مطبوعات اروپا اول از نام بردن اسامی قومی اکراد طفره میرفتند، میخواستند به آنان چهره متمدن دهند. اما با ازدیاد چنین قتلهائی در اروپا، مطبوعات نه تنها اسامی و حتا گروه قومی اشخاص قاتل را ذکر میکنند و حتا خواستار اشد مجازات آنان، و در نهایت اخراج بی قید و شرط چنین جانیانی از کشور هستند.
خانم "آمنه کاکا باوه" کُرد، که تحت لوای اسم ایران سیاستهای گروه تروریستی پکک را در سوئد پیش میبرد، سر انجام از طریق پارلمان سوئد شناسائی و از سمت خود اخراج شد.این خانم با اینکه خود یک پناهنده است، با پر روئی علیه پناهندگان بی پناه افریقائی که از دست خشونتهای تروریزم اسلامی مجبور به ترک وطن خود گشته اند، با انتساب

دروغین آنان به گروههای تروریست اسلامی در مطبوعات اینترنتی، همراه با گروههای راستگرای افراطی سوئد و با سو استفاده از موقعیت حزبی خود، علیه پناهندگان اتیوپیائی و سومالی، تبلیغات زهراگینی راه انداخته بود تا به قیمت نابودی موقعیت زندگی آنان در سوئد، به عنوان کاسه داغتر از آش پله های ترقی حزبی را یکی بعد از دیگری طی کند. غافل از اینکه توجه نداشت که پارلمان سوئد، عراق و سوریه نیست! هر دروغی را که دلت خواست انتشار دهی. مثلی میگوید؛ آفتاب حقیقت، پشت ابر دروغ پنهان نمی ماند.