Skip to main content

آقای جمال! که اخیرا با شکایت

آقای جمال! که اخیرا با شکایت
Anonymous

آقای جمال! که اخیرا با شکایت از مسئولان ایران گلوبال در خصوص عدم انتشار توهینهایش نسبت تورکان مشغول ...از طرفی نیز از اینکه نمیتواند آنطور که باید عمق نفرت و عقده های چرکین نژاد پرستیش را براحتی در سایت خالی کند دلخور است. ایشان که بتازگیها وکیل مدافع فارسها نیز شده است همان پانفارسهائی که مردم کرد را پانکورد صدا میکنند، و هیچگونه حقوقی برایشان قائل نیستند، از طرفی با وکیل مداقع خواندن خود برای داشناکهای ارمنی چنان سینه چاک میکند، گویا همین اکراد نبودند که ارمنی ها را هنگام عزیمت به سوریه قتل عام کرده آزوقه سفر و تمام وسایل شان را غارت کرده همه را از دم تیغ گذرانند.
ایشان خودش به این موضع در این سایت اذعان فرمودند. جمال آقا که تاریخ نخوانده تاریخ دان تشریف دارد، با بزرگواری مدت سکونت تورکان در خاورمیانه را به 500 سال تنزل میدهد، در صورتیکه تنها سسله پادشاهان تورک اشکانیان،

تیموریان، غزنویان، افشاریان، سلجوقیان، صفویان و سسله پادشاهان قاجار از 1200 سال تا 1500 سال به ایران فعلی و مناطق اطراف آن فرمانروائی کرده اند. و همین سسله پادشاهان بنا به بشر دوستی خود اکراد را برای خدمت گذاری در دربارشان زیر چتر حمایت خود گرفته آنان را از دامنه کوههای پامیر افغانسان به خراسان، و از آنجا به آنادولو آورده اند. بطوریکه تا امروز تورکهای عثمانی به آنان عشایر کوهی میگویند که به کار گله داری و کوله بری مشغولند.
جمال آقا چون تاریخ نخوانده به همه چیز نطر میدهد، اگر کوچکترین آگاهی از آتیلا پادشاه تورک"هون" که 350 سال قبل از میلاد مسیح یعنی تقریبا 3000 "سه هزار" سال پیش، بر بخش بزرگ روسیه امروز همچنین به شرق اروپا فرمانروائی میکرد، آنگاه در ادعاهای نادرست خود تجدید نظر میکرد.
ایشان از طرفی چون تحت تاثیر تبلیغات ضد تورکی بعضی کشور های خارجی موج سواری میکند با عصبیت خصمانه ای، با توهین و ناسزا به تورکان با دروغ های شاخدار، که گویا آنان انسانخوار بودند، میخواهد عملکرد اکراد عشایر "سیمیتگو" و "جلولوق" ها را که بکمک اربابان خارجیشان در آنادولو و آزربایجان علیه ملت آزربایجان کشتار و قتل عامها راه انداختند ، هزاران نفر از مردمان بی دفاع اعم از زن و بچه را با بربریت وحشیانه کشتار کرده در گورهای دسته جمعی مدفون ساختند، سرپوش گذارد.
اخیرا کشف گورهای دسته جمعی در مناطق مختلف آزربایجان مخصوصا در اطراف شهر اورمو، عمق جنایت اکراد عشایر را نشان میدهد.
آقای جمال از یک طرف خود را عاریا نژاد میداند، از طرف دیگر از تباری هندی خود شرمسار است. این دیگه چه صیغه ای است؟ ایشان از طرفی خود را به یونان و اروپا میچسباند، از طرف دیگر اگر کسی بگوید سبک پوشش عبا و قبا و عمامه تان مدل هندیست، دلخور میشود. مگر خودتان نمی گوئید از تبار عاریائی هندی هستید. پس چرا واقعیت را قبول نمی کنید؟ آیا تورکها بد کاری کردند، اکراد را زیر چتر حمایت خود قرار داده از گزند حوادث بیشمار روزگار حفط کردند؟ اقلا نمک خورده نمکدان نشکنید. شما طوری صحبت میکنی گویا تمدن بشریت را اکراد بنا نهاده اند. گویا ؛ پاریس و لندن، واشنگتن و مسکو، استانبول و توکیو، حتا پکن را اکراد عشایر بنا نهاده اند، دنیا از آن خبر ندارد!؟