Skip to main content

به آقا یا خانمی که به من پیام

به آقا یا خانمی که به من پیام
آشچی
عنوان مقاله:
اندی خواننده ی خاوری!

به آقا یا خانمی که به من پیام داده
اتفاقا ما هم از این نماینده ها زیاد داریم. عده ای در مجلس، عده ای در سپاه، در بیت رهبری، شاید هم اصلا خود رهبری که ادعا می کنند آذربایجان جانباز خامنه ایدن آیریلماز. غیر از اینه؟
من واقعا حال و حوصله بحث در این مورد رو ندارم که ماست سفیده یا سیاه. همه دگراندیشان در ایران تحت فشارند. زندگی برای اقلیتهای مذهبی بسیار سختتره. این گزارش بی بی سی میگه که جمعیت ارامنه در ایران به یک پنجم قبل از انقلاب کاهش پیدا کرده:
[روبرت بگلریان، نماینده ارامنه جنوب در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس تعداد شهروندان ارمنی در ایران را بین پنجاه تا شصت هزار نفر عنوان می‌کند و می‌گوید که "تعداد ایرانیان ارمنی قبل از انقلاب ۵۷ حدود ۲۵۰ هزار نفر بوده است.]
http://www.bbc.com/persian/iran-44861338

موضوع ساده اینه که رژیم علاقه منده که ستم دیدگان با هم درگیر باشند. ارمنی تحت فشار توسط حکومت باید با ترک درگیر باشه، ترک با کرد، کرد با فارس تا آخوند انگل حالش رو ببره و روز به روز پهنا اضافه کنه. نخیر جانم، این راه نیست و بیراهه است. حق و حقوق هر کس پایمال بشه، از نظر من باید ازش دفاع بشه. یعنی چی که به خاطر اعتقادات مذهبی یا غیر مذهبی یا قومیت و ملیت یا تمایل جنسی بخصوص، یک انسان نتونه در ادارت دولتی یک کشور استخدام بشه؟ در کدوم قرن زندگی می کنیم؟ عقب مانده تر و متحجرتر و سفیه تر از کارگزاران چنین سیستمی، اون شخصیه که قربانی سیستمه ولی به قربانیان دیگه حمله میکنه.