Skip to main content

لاشین ؛ پان ترک راسیست ضد

لاشین ؛ پان ترک راسیست ضد
Anonymous

لاشین ؛ پان ترک راسیست ضد ایرانی، از هر موضوع و خبری استفاده میکند تا به ایران و ایرانی توهین نماید. این بار امید دانا و بشقاب پرنده را بهانه کرده تا ترشحات مغز ...و شونیست خود را ایتجا پخش نماید. او میبایست نام "علی خامنه ای" آذری را وسیله میکرد و در باره او و آذری ها مدام اینجا شونیسم قومی ایلی دهاتی خود را به معرض نمایش بگذارد.
"مانوک خدابخشیان " نیز مانند لاشین ؛با سواد ناچیز سیاسی اجتماعی ایرانی تاریخی خود ، در همه موارد و زمینه های اپوزیسیون نظر میداد، و اغلب به ترور و تخریب شخصیتهای غیر سلطنت طلب می پرداخت. من از سواد ورزشی او اطلاعی ندارم، ولی وجودش در میان اپوزیسیون دمکرات و سکولار و ملی ایرانی، نقطه ننگی بود و از حرفهای کودکانه عامیانه و توطئه آمیزش، انسان احساس شرم می نمود.
محفلی که" لاشین" یکی از افراد بیسواد و غرض ورزش باشد، سرانجام سر از ترکستان و یانکی آباد سرخپوستی

امریکایی در خواهد آورد. محافل آذری اینگونه سازاج و لاشین و تورک اوغلی ها را با پس گردنی و اردنگی ، از خود دور نموده تا اینها در این سایت با پرداختن کمک مالی، به اشاعه نادانی و انسان ستیزی و ایران ستیزی بپردازند.
سامانه شاه اللهی که "مانوک خدابشیان" یکی از مبلغان آن باشد ،سرانجامی مانند دوره پهلوی ندارد ، که غیر از آمادگی زمینه روی کارآوردن آخوندیسم داعش قرون وسطایی ؛ مانند علی خامنه ای ترک ،هنری نداشت.
وجود امثال" لاشین و مانوک " در میان ایرانیان دیاسپورا، آبروی حزب اللهی های حاکم را خریده ؛ چون این گونه افراد ضد روشنگری سیاسی اجتماعی، دهها بار ارتجاعی تر،بیسوادتر، نادان تر، و غرض ورزتر از داعشی های شیعه حاکم در درون ایران هستند.