Skip to main content

این پان ترک ضد ایرانی راسیست

این پان ترک ضد ایرانی راسیست
Anonymous

این پان ترک ضد ایرانی راسیست ،مدام مانند همنوع خود سازاچ ،از طریق داستانهای دروغ و غیرواقعی، دست به مردم فریبی میزند.
سئوال اینست که مگر یک انسان چقدر میتواند داستانسرایی کند؟. گویا دچار توهم است !
یک اصلاحگرای اسلامی در خارح هست که هر گاه به رسانه های فارسی انگلیسی و امریکایی و ایرانی دعوت میشود همیشه با داستانهای کوتاه پاسخ سایر مهمانان سیاستمدار و تحصیلکرده و تئوریسین را میدهد. مثلا آنها میگویند در ایران بحران و تورم و فساد و دزدی و رقابت است. این جناب "مهاجرانی" فوری میگوید در سر کوچه ما یک پیره زنی بود که تو سمساری کار میکرد و زندگی راحتی داشت ،یا میگوید مش قنبر در دهکده پدری وی ،سکولاریسم را دوست ندارد و سید علی را میخواهد.!
حالا این لاشین سرخپوست مغول تبار ،مانند آن سازاچ ضد ارمنی و ضد کرد و ضد فارس ، مدام داستانهای علی بابا و چهل دزد را در قرن 21 گلوبال ،در این سایت وزین پارسی

ایرانی برای همدیگر تعریف میکنند. تبریزی میگفت این در سن بیست سالگی آمده خارج. خودش قبلا بارها نوشت که در ارتش ایران سرهنگ بوده . پدر و پدر بزرگش سرلشکر ارتش قزاق و عباس میرزا بودند. و او در کشورهای حومه خلیج فارس و افریقا و در قطب شمال مهندس استخراج نفت بوده و در آزمایشگاه کخ و در نازا در تلسکوپ هاول ستاره شناس است. رستوران داشته و قهوه چی بوده و در جاده ابریشم در مغولستان راننده تریلی و هارلی بوده..در نبریز با صمد بهرنگی و بهروز دهقانی و ضیاءشریفی ، و اشرف دهقانی چریک بوده!.. ستارخان و باقر خان را در بازار اسب فروشان بارها دیده. با حیدرعموغلی ذر باکو دانشجوی برق و الکتروتکنیک بوده............ در خوابگاه دانشجویی که من بودم ، میگفتند چرا بعضی دانشجویان آذری ا، ینقدر دروغهای کودکانه به خرد دیگران میدهند ؟ !
خلاصه انگاراین سایت شده محل مسابقه قصه نویسی پان ترک پرخاشگر غیر سیاسی.