Skip to main content

در زمان پهلوی ها ساواک بخصوص

در زمان پهلوی ها ساواک بخصوص
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

در زمان پهلوی ها ساواک بخصوص بازجویان اطلاعاتی ساواک در عصراعیل دوره می دیدند که برای اعتراف گیری از زندانی چگونه ناخون های زندانی را بکشند. از سقف اتاق اویزان کنند. روی تخت سیم دار که با حرارت داغ شده زندانی را روی ان بخوابانند تا پوست بدنش کنده شود ووووو. بلی بازجو های اطلاعات همه اینهارا در عصراعیل اموزش می دیدند. و همچینین ابزار و الات شکنجه از عصراعیل وارد می شد. عصراعیلی که با کشتار فلسطینی ها و غصب سرزمینهای انهادرست شده بود به یک کشتارگاه تبدیل شد. البته جوود ها حتی در خود انگلیس هم شبها جوانها را می دوزدیدن و قلب و سایر اعضای بدن انها را می فروختند و دیگر انگلیسی ها هم از دست جوودها خسته شده بودند برای همین در غضب سرزمینهای فلسطینی ها انگلیسی ها به جوود ها کمک کردند تا از شرشان خلاص شوند. دنیا می داند جوود برای پول هر کاری می کند .
در سال 1358 یک ساواگی که دستگیر شده بود

به خبرنگاران می گوید که عصراعیل به انها یعنی ساواگ گفته بود به مسایل مذهبی دامن بزنید و شایعه دیدن خمینی در کره ماه را عصراعیل به ساواک گفته بود تبلیغ کنند. این ویدیو هنوز هم در یوتیوب وجود دارد.
و در تشکلیل حکومت اسلامی و کشتار چب ها در ایران عصراعیل نقش پر رنگی دارد. و هر وقت مردم اراده می کنند حکومت اسلامی را به زمین بکشند فورن عصراعیل با یک بهانه هسته ای وارد میدان می شود و رژیم را نجات می دهد
اذربایجان شمالی نباید اجازه دهد جوود ها به ارکان های دولتی و نظامی نفوذ کنند. جوود ها واقعن حرامزاده هستند به هیچ عنوان نباید کسی.کشوری.سازمانی به اینها اعتماد کند. بلاخره باید در زمان مناسب اینها را سرویس کرد.
با همه اینها ما تورک ها عصراعیل را ...هم حساب نمی کنیم این را مطمعن باشید
ملتی که از خون دیگر ملتها تغذیه می کند و به حیات ... خود ادامه می دهد. ...ها