Skip to main content

آقای جمال! اکراد مهاجر زمان

آقای جمال! اکراد مهاجر زمان
Anonymous

آقای جمال! اکراد مهاجر زمان صدام حسین، بر اثر جور و ستم صدام از شمال عراق به آزربایجان پناهنده شدند. مگر شما صاحب آزربایجان هستید ادعای سرزمین میکنید؟ یادتان رفته وقتی صدام هفتصد هزارنفرتان را بیرون ریخت مردم آزربایجان به شما پناه دادند، حالا نسبت به آزربایجان ادعای مالکیت میکنید؟ کل تعداد شما در آزربایجان حتا به سه درصد نیز نمیرسد شما به تاسی از پانفارسها شعار خنده آور ترک به ترکستان سر میدهید، در صورتیکه شما در همین آزربایجان در سرزمین ترکان نشسته اید. مناطق آنادلو و آزربایجان که به شما پناه داده صاحبانشان ترکند، و ترکستان از همین مرزهای غربی ترکیه و مرزهای غربی مجارستان شروع میشود و تا مناطق ترکستان شمالی در چین و ولادیووستوک به مردمان تورک "یاقوت ها" ختم میشود.
ترکان از هزاره های دور به علت کثرت جمعیتشان که اکنون بیش از چهار صد میلیون نفر است، در جغرافیای وسیعی زندگی

زندگی کرده اند. امپراتوریهای بزرگی تشکیل داده اند، بر مناطق بزرگی از آسیا تا شرق اروپا و بخش وسیعی از خاورمیانه را در حیطه خود داشته اند.
زمانیکه خانهای هندوستان"ماهاراجا" شماها را به بردگی میگرفتند، شما برای نجات از آن جنهم در دامنه کوههای پامیر افغانستان و هندوستان سرگردان و بی خانمان بودید، همین امپراتوریهای تورک شما ها را در سرزمینهای خود پناه داده به خدمت گرفتند، همین سلاطین تورک، اکراد را برای خدمت گذاری در قسمت شمالی ایران و پاره ای را نیز در نواحی آزربایجان و آنادولو امروزی جای دادند.
شما در آزربایجان مثل شهروندان تورک از حقوق و امکانات موجود بر خودارید، هیچ آزربایجانی نه مزاحم شما میشود، و نه با شما دشمنی دارد، و نه قصد اخراج شما را دارد، برای اینکه شما را به عنوان یک هموطن میبیند. اما وقتی اکراد با دسیسه های دول خارجی، و با حمایت آشکار رژیم پانفارس تهران با غصب زمینهای اطراف اورمو، با نقشه های گام به گام و مرموز، بقصد تصاحب سرزمینهای آزربایجان، قصد ایجاد کردستان داشته باشند، همانطورکه استاندار آزربایجان غربی که یکی از کردهای خراسان تشریف دارد، زمینهای اطراف اورمو را به گروهای تروریستی و اکراد مهاجر عراقی واگذار میکند، در واقع انعکاس کردستان سازی آزربایجان در مطبوعات داخل و خارج خشم مردم آزربایجان را به تدریج به نقطه انفجار نزدیک خواهد کرد.
ملت آزربایجان مخصوصا جوانان آزربایجان هم اکنون با حساسیت تمام، عمکرد اکراد مهاجر و دسیسه های رژیم اسلامی را، که از اکراد به عنوان جاده صاف کن سیاستهای استعماری خویش بهره میبرد، به طور دقیق زیر نظر گرفته رسد میکنند.
مواظب باشید اگر آتشی بقصد ایجاد کردستان در آزربایجان شعله ور شود، دود آن در وحله اول بچشم خودتان خواهد رفت. از ما گفتن.