Skip to main content

دوست گرامی ما سازاخ می گوید:

دوست گرامی ما سازاخ می گوید:
تبریزی

دوست گرامی ما سازاخ می گوید: (..... آقای رفیق تبریزی، ازدواج در دنیای دموکراسی تصمیمی است کاملا شخصی و خصوصی، هیچ ربطی به ملیت، دین، ایدئولوژی، کاپیتالیست و یا پرولتر بودن افراد ندارد! .....)

روشن نیست که این سخنان چرا به من گفته می شوند؟ این سخنان باید به حاج سید علی کانادائی گفته شوند نه من! این حاج سید علی کانادائی است که می گوید: (..... ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج ترک های آذربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! .....)

و یا دوست گرامی ما سازاخ می گوید: (..... اگر یک زوج ترک و فارس و یا هر ملت دیگر باهم احساس خوشبختی بکنند هیچ بنی بشری با افکار نژادپرستانه نمی تواند ازدواج آنها را زیر سؤال ببرد، مطرح کردن این گونه سؤالات، سؤال برانگیز است و طبیعتا فقط از ذهن یک نژادپرست می تواند تراوش کند! .....)

این اندرزهای انترناسیونالیستی برای .....

..... چه باید به من گفته شوند؟ این سخنان باید به حاج سید علی کانادائی گفته شوند نه من! آیا چه کسی دارای یک ذهن نژادپرست است و سخنان نژادپرستانه از ذهنش تراوش می کنند؟

دوست گرامی ما سازاخ بهتر است به نوشته های حاج سید علی کانادائی که از وابستگان به بورژوازی و سرمایه داری است و با جیب های پر از پول و شکم سیر آن چنان که خودش می گوید: (..... در کانادا جا برای خوشگذرانی کم ندارد! .....) نگاه کند و این اندرزها و سخنان را برای او بنویسد! چرا که نوشته های حاج سید علی کانادائی سرشار از نفرت پراکنی ناسیونالیستی، نژادپرستی، جنگ افروزی و ..... هستند!

دوستان گرامی، سخن بر سر حاج سید علی کانادائی که یک پان هیتلر است و مغزش با پندارهای زهرآگین ناسیونالیستی از کار افتاده است نیست! بدبختی آنجاست که از یک سو در آئین نامه تارنمای ایران گلوبال نوشته شده است: (..... سایت مخالف هر گونه نژادپرستی است .....) و از سوی دیگر نوشته های نژادپرستانه فراوانی که نویسندگان آنها پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی هستند در ایران گلوبال به نمایش درمی آیند! از پان آریاهائی که می گویند ایران سرزمین نژاد اهورائی آریائی است گرفته تا پان ترک ها و پان کردها و پان عرب های هیتلرنامه نویس در ایران گلوبال تاخت و تاز می کنند و بدبختانه جلوی آنها گرفته نمی شود!