Skip to main content

در فضای مجازی هر کس مسئول

در فضای مجازی هر کس مسئول
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

در فضای مجازی هر کس مسئول گفته های خود است و کسی نمی تواند دیگری را مجبور کند که نظرش را در باره گفته های دیگران بگوید. من از 2 هموطن تورک که نظر منفی علیه من داده اند می پرسم تابه حالا شما از فارسی پرسیده اید که نظرش به نوشته های تبریزی چیست؟ ایا فارسی را در همین سایت دیده اید که به تبریزی بگوید نژاد پرست یا از گفته های او انتقاد کند؟
متاسفانه این یک پدیده قدیمی است که بعضی از تورک ها برای اینکه خودشان را ادم مترقی.متمدن.روشنفکر. با انصاف یه فارس ها نشان دهند حاظرند هموطن تورک خود را زیرپای خود له بکنند. دقیقن بخش بزرگ چپ اذربایجان دچار همین ضعف هستند می ترسند از مسایل ملی صحبت کنند نگران هستند که فارس ها به انها بگویند ناسیونالیست. قوم گرا و شهرت چب و روشنفکر بودن انها دود شود و برود هوا. جهت اطلاع شما ملتی استعمار شده که علیه استعمار و نژاد پرستی مبارزه می کند نمی شود به ان گفت تو هم

روی دیگر استعمار و نژاد پرستی هستی چونکه استعمار شونده کلا لوازم و امکانات و ابزار الات لازم که برای استعمارگری لازم است ندارد با چند تا کامنت کسی نژاد پرست یا استعمار گر نمی شود اما طرف مقابل نزدیک به 100 سال است تورک را استعمار و نژاد پرستی خود را ثابت کرده است . . هم وطن تورک به تبریزی می گوید خواهش می کنم دست از اذربایجان بردار. عین این می ماند که یک هیولای گرسنه می خواهد تو را بخورد و تو التماس می کنی که نخور مرا . در حالی که ان هیولا اصلا زبان تو را نمی فهمد که تو چه می گویی. ما ضمن مبارزه با استعمار فارس کوله بار این ضعف هموطنان تورک را هم باید با خود حمل کنیم .