Skip to main content

آقای جمال مپرسی آزربایجان

آقای جمال مپرسی آزربایجان
Anonymous

آقای جمال مپرسی آزربایجان کجاست؟ آزربایجان همان جائی است بشما پناه داده در آن زندگی میکنید. حرف شما به این میماند، انگار آمدی چند صباحی در هتلی زندگی کنی، اکنون میفرمائی؛ هتل مال شماست. اگر توجه کنی (نیم میلیون) کورد فقط در سوئد پناهنده شده اند، انشاالله مدتی که بگذرد، سوئد را نیز به رسمیت نخواهید شناخت.
در اروپای مرکزی (یک و نیم میلیون) کورد پناهنده شده اند، این طور که پیش میرود، با زاد و ولدتان که ماشا الله هر خانواده کورد به کمتر از هفت فرزند رضایت نمی دهد،( البته استراتژی اشغال سر زمینهای دیگران به وسیله ازدیاد نسل که پیش میبرید)، چندان طول نمیکشد در قلب اروپا نیز با شعارهای خنده دار "بژی بژی کردستان" آنان را نیز برسمیت نخواهید شناخت.
جمال جان در این خصوص ذکر مثالی خالی از لطف نیست. روزی از کردی پرسیدند:
فلان هتل را میشناسی؟ گفت بله؛ گفتند از کجا میشناسی؟ گفت؛ چون که مال

خودم است. گفتند؛ چطور مال خودت است؟ گفت؛ چون شبی در آنجا خوابیده ام.
قضیه شما اکنون شبیه همان ضرب المثل است.
آقای جمال آزربایجان احتیاجی ندارد، شما آن را به رسمیت بشناسید. کل آن اقوامی که نام بردی و خودت را به آنها می چسبانی حتا سه درصد مردم آزربایجان نیستند. البته خودت این را بخوبی میدانی، اما بنا به ولع زیاده خواهیت جسارت میفرمائی.
همین آقای "تبریزی ستاره دار"، که کاسه داغتر از آش، برای فارسهای تمامیت خواه سینه میزند، از طرفی بطور تلویحی خود را وکیل مدافع اکراد بشمار میآورد، رفتار عصبی او نه از روی اراده خویش بلکه از روی ترس است، که در اثر حضور همین اکراد در دور و برش حتا جرات ندارد اسم زبان مادری خود را بر زبان آورد.
آقای جمال با توجه به مطالب فوق، مردم آزربایجان از هزاره های بسیار بسیار دور و دراز در این سرزمین سکنی دارند. بهتر است برای آشوب و بلوا گری جای دیگری را انتخاب کنید.
در پایان لازم است از آقای جمال در مورد حرفهاش تشکر کرد، ایشان بدون پرده و بدون رو در بایستی، اهداف کشور گشائی اکراد برای ایجاد کردستان بزرگ را به اطلاع عموم مردم آزربایجان میرساند.
حرفهای وی نه تنها در شناخت ماهیت واقعی اکراد کمک میکند، حتا از جهتی مایه شرمساری فارس پرستان و کورد پرستانی میشود، که آنان را دوست مردم آزربایجان بشمار میآورند.