Skip to main content

دوستان گرامی، نژادپرستی از

دوستان گرامی، نژادپرستی از
تبریزی

دوستان گرامی، نژادپرستی از اندام های جدا نشدنی پنداری پلید و پلشت و دوزخی و اهریمنی و زهر کشنده ای به نام ناسیونالیسم است و در همه جهان و همه تاریخ حتی یک ناسیونالیست را نمی توان پیدا کرد که نژادپرست نباشد و ناسیونالیسم بدون نژادپرستی چیزی است که در هیچ کجای جهان یافت نمی شود! انسان برای ناسیونالیست های نژادپرست جانور از خود بیگانه ای است که تنها با نژاد و تبار و زبان و رنگ پوست و نیاکان و زادگاه ارزیابی می شود و هرگز ناسیونالیست ها انسان ها را به حق و ناحق، ستمگر و ستمدیده، راستگو و دروغگو، درستکار و نادرستکار، نیکوکار و تبهکار، گناهکار و بی گناه، دارا و ندار بخشبندی نمی کنند و ابزار ناسیونالیست ها برای بخشبندی انسان ها به خوب و بد، نژاد و تبار و زبان و رنگ پوست و نیاکان و زادگاه است و یک ناسیونالیست همواره از ستمگرانی که از .....

..... نژاد خودی و تبار خودی و زبان خودی باشند پشتیبانی می کند نه از ستمدیدگانی که وابسته به نژاد دیگر و تبار دیگر و زبان دیگر هستند!

چون انسان ها برای ناسیونالیست ها برابر با گله های جانورانی از نژادهای گوناگون هستند هنگام نام بردن از انسان ها پسوند (ها) را به کار می گیرند! مانند: فارس (ها) ، ترک (ها) ، کرد (ها) ، عرب (ها) ، ارمنی (ها) ، آلمانی (ها) ، یهودی (ها) ، ها، ها، ها، ها، ها، ها ..... ناسیونالیست ها با به کارگیری پسوند (ها) هنگام نام بردن از انسان ها به گونه ای سخن می گویند که تو گوئی از جانوران نام می برند! مانند: اسب (ها) ، گاو (ها) ، خر (ها) ، گوسفند (ها) ، بز (ها) ، شتر (ها) و .....

چون ارزش انسان برای ناسیونالیست ها برابر با ارزش یک جانور است از این روی ازدواج میان انسان ها نیز برای ناسیونالیست ها چیزی مانند جفت گیری جانورانی از نژادهای گوناگون است! مانند جفت گیری گاو هلندی که شیر و گوشت خوبی دارد و اگر با گاوهائی از نژادهای دیگر درآمیزد بچه اش شیر و گوشت خوبی نخواهد داشت و دامدار زیان خواهد دید! و یا جفت گیری گوسفند نژاد مرینوس که پشم خوبی دارد و اگر با نژادهای دیگر درآمیزد بچه اش پشم خوبی نخواهد داشت و دامدار زیان خواهد دید! و چون ارزش انسان برای ناسیونالیست ها برابر با ارزش یک جانور است از این روی معنویتی والا به نام عشق میان زن و مرد نیز در میان ناسیونالیست های نژادپرست جائی ندارد!

حاج سید علی کانادائی پان ترک با به کار گیری پسوند (ها) می گوید: (..... ما باید دنبال یک آخوند بگردیم تا فتوی دهد و ازدواج ترک های آذربایجان با فارس ها و کردها را حرام اعلام کند! .....) چرا؟ چون زهر ناسیونالیسم مغز حاج سید علی کانادائی را از کار انداخته است!

حاج سید علی کانادائی به تازگی در "صفحه شما" گفته است: (..... من باز هم می گویم ترک ها نباید با فارس ها و کردها ازدواج کنند! ..... ترک ها در گفتن حقایق درباره استعمار فارس علیه خود و نشان دادن آتش خشم درون خود به فارس ها نباید محافظه کاری کنند و خجالت بکشند! ..... ترک ها باید نفرت خود از آنها را با شجاعت نشان دهند! ..... فارس دوست ترک نیست در هر موقعیت شغلی و سیاسی که باشد! .....) باز هم به کار گیری پسوند (ها) آن چنان که گفته شد!

حاج سید علی کانادائی در "صفحه شما" گفته است: (..... پیشنهاد من این است: غیر فارس ها به موزیک و آهنگ فارسی از هر نوعش گوش ندهند! به فیلم های فارسی نگاه نکنند! به کنسرت های فارسی نروند! به پارتی های فارسی نروند! به رستوران های و مغازه های فارس ها نروند! به مجالس مذهبی فارسی نروند! به مساجدی که ملای فارسی حرف می زند نروند! .....) و در جای دیگر: (..... باز هم می گویم از این به بعد ازدواج ترک با فارس خیانت به ملت ترک است! یعنی در گهواره خود دشمن پرورش می دهی! .....) هایل هیتلر!!!

دوستان گرامی، ترک هائی که در سده بیست و یکم زندگی می کنند به این پرت و پلاها و هذیان های خنده دار حاج سید علی کانادائی که می خواهد ادای آدولف هیتلر را درآورد پوزخند می زنند!