Skip to main content

پان ترک مشوش الفکر ،و لابیست

پان ترک مشوش الفکر ،و لابیست
Anonymous

پان ترک مشوش الفکر ،و لابیست هایش ، سطح کیفیت این سایت اجتماعی سیاسی فرهنگی را از هر نظر مانند جامعه و دولت حاکم در باکو پایین آورده و مبتذل نموده.
هر موضوع و خبر و مراسمی را به صرف ترکی بودن و فقط با انگیزه راسیستی و رقابتی با ایرانی ، در این سایت قرار میدهد تا عطش شونیسم ضد بشری خود را آرام کند.
اگر جامعه ایرانی و روشنفکران و اپوزیسیونش بخواهد هر خبر و موضوع ورزشی علمی مبارزاتی فرهنگی را همچون این 3-5 پان ترک در این سایت، قرار دهد، آیا جایی برای نفس کشیدن و برای کبفیت والای فرهنگی ورزشی سیاسی علمی اجتماعی باقی میماند ؟
پان ترکی که تاکنون طرفدار صلح بوده و اینجا خود را "نماینده زنان جا انداخته" با دیدن تصویر اسب سواری یک دختربچه ساکن سوئد با نام روسی، ناگهان بیاد مبارزه و جنگ و آدم کشی اسطوره ای زنانه آمازون می افتد .
پان ترک ایلیاتی بدلیل وابستگی به فرهنگ دام چرانی و فئودالیسم

قاجار و مغول ، با دیدن هر مراسم رقص و آواز کودکان و زنان در دیاسپورا ، بیاد پرچم اسلامی هلال ماه ترکیه و حاکمان با کو می افتد و آنها را در این سایت قرار میدهد تا کیفیت خراب راسیستی و مردم ستیز و ضد ایرانی خود را اشاعه دهد.
اگر ایرانیان همین شیوه مبتذل پان ترک را در این سایت اجرا کنند، وضعیت فرهنگی همچون درون ایران و همچون آذربایجان شمالی به کحا خواهد انجامید؟. روزانه دهها خبر ورزشی علمی فرهنگی مبارزاتی را مردم ایران به جهانیان مژده میدهند.آیا کسی میتواند همه اینها را همچون پان ترک شونیست بی چیز، برای شعار برتری نژادی و عقدههای سرکوب شده خود، در این سایت بگذارد ! ؟
آیا لاب گرایی این "نماینده خودخوانده زنان در این سایت" ، نشانه بی منطقی و سطح پایین شعور و سواد عمومی این شخص نیست؟.