Skip to main content

آیا حاکمیت پانفارس آخوندی

آیا حاکمیت پانفارس آخوندی
Anonymous

آیا حاکمیت پانفارس آخوندی تهران
از بیداری ملی مردم تورک و عرب و سایر میلتهای جغرافیای موسوم به ایران به وحشت افتاده است؟
درج این خبر که بصورت تصویری ـ صوتی در سایتهای مختلف از جمله در سایت خبری "آراز نیوز" نیز پوشش داده شده است،
دکتر زرشناس، روزنامه‌نگار و پژوهشگر حوزه فرهنگ سیاسی و فلسفه در برنامه «زاویه» که از شبکه چهار تلویزیون جمهوری اسلامی پخش میشود در انتقاد به محتوای کتب درسی درمدارس ایران، در این مورد میگوید:
"تیم تاریخ ایران باستان ایدئولوژی ناسیونالیسم باستانگرایی را ترویج می‌کند".
شبکه چهار تلویزیون ایران خطاب به حجت‌الاسلام محمد ذبیحی، سرپرست سازمان انتشارات سمت سازمان مطالعه و تدوین کتابهای علوم انسانی دانشگاه‌ها میگوید:
"ببینید آقای دکتر، شما تیمی را آوردید توی تاریخ باستانتان که ایدئولوژی ناسیونالیسم باستانگرا را ترویج می‌دهد ایدئولوژی

ناسیونالیسم باستانگرا الان آلترناتیو آرمانگرایی انقلاب اسلامی است. تیم شما تیم خانلری است..، تیمی که در آنجا در حال نوشتن تاریخ ایران باستان است همان روایت رسمی شاهنشاهی ۲۵۰۰ساله در ستایش و تمجید از تاریخ به اصطلاح ۲۵۰۰ ساله همان روایت جعلی آریایی".
لازم به یاد آوریست که روشنفکران و فعالین ملی آزربایجان جنوبی همواره تاکید کرده‌اند که
انقلاب اسلامی ایران نه تنها هیچ تغییری در سیاست‌های ناسیونالیسم آریایی فارسی ندارد بلکه در همان اندازه ایدئولوژی ارتجاعی مذهبی شیعه‌گرایی افراطی را به آن افزوده و سیستم استعماری مبتنی بر سلطه ذهنیت نژادپرست فارسی آریایی بر کشور حاکم است.
دکتر زرشناس همچنین در ادامه این گفتگو میگوید:
«شما ذره‌ای در نوشته‌هایتان اشاره نمی‌کنید که این روایت آریایی بیش از ۸۰ سال است که توسط خانم نانسی دماند و سارا پومری و خیلی‌های دیگر نقد شده است.
هنوز به شیوه "سرجان ملکم" در ۱۲۱۵ قمری که باب کرد و جریان "ماسونی" و ناسیونالیستی را در ایران بسط داد به همان شیوه، آریایی‌گرایی می‌کنید. ستایش و ایدئال‌سازی از ایران باستان می‌کنید.
دکتر زرشناس در ادامه صحبتهایش میفزاید:
من نمی‌گویم تاریخ ایران باستان ننویسید من می‌گویم حقیقت را بنویسید. درباره کوروش هم بنویسید و حقیقت‌گری کنید. اگر در مورد کوروش حرف می‌زنید بگویید که "هرودوت" چه تصویری از وی ارئه داده است.
"هرودوت" کوروش را یک جنگجوی متجاوز خونریز می‌داند. هرودوت از کوروش، آن تصویر ایدئال از کوروش را نمی‌سازد. اما کتاب درسی شما ساخته است.
آقای دکتر زرشناس به آخوند میگوید: این‌ها احیای ایدئولوژی رسمی شاه است". پایان نقل قول.

لازم به ذکر است که افرادی مثل آقای خانلری، تقی زاده،.. و گروه مرتبط با وی درارتباط با تشکیلات "ماسیونی"، محفل سری ( فراماسیون) توضیح داده میشود. یکی از اهداف این تشکیلات سری در ایران گویا ترویج ایده ئولژی نژاد گرائی آریائی،جعل تاریخ باستانی ایران بنام کوروش است. تاریخی که با تاسف فارسها به آن باور دارند. در چنبره این دروغها گرفتارند.