Skip to main content

همانطور که قبلن گفتم شکنجه

همانطور که قبلن گفتم شکنجه
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس و جوود در ایران

همانطور که قبلن گفتم شکنجه گرهای ساواک در زمان ممد رزا شاه در عصراعیل اموزش می دیدند و لوازم شکنجه از عصراعیل به ایران می امد . مامور ساواک گفت عصراعیل به انها گفته بود به خرافات مذهبی دامن بزنند و دیدن عکس خمینی در ماه اختراع عصراعیل بود و به ساواک گفته بود ان را شایعه کنند.
همین هفته گذشته بود که گفتند مداح های مذهبی که در عصراعیل دوره دیده اند برای دامن زدن به خرافات مذهبی در ایران دستگیر شدند.
عصراعیل مهندسین هسته ای ایران را ترور کرد. و خودشان عده ای بیگناه را در ایران دستگیر کردند تا نفرات اصلی گم شوند
فقط همین پرونده را خوب بشکاوی می بینی که حداقل 30 در صد حکومت اسلامی در ایران در دست عصراعیل است
و تا حالا هر که از مسئولان نظامی و اطلاعاتی جاسوس در امده یا از ایران فرار کرده اند 90 در صدشان عامل عصراعیل بوده اند.. حالا سئوال در وحله اول از چب های ایران و بعد دیگر قلمزنان این

است که چرا در این موارد سکوت کرده اند؟ منتظرند نوری زاده. زیبا کلام یا کسانی همچین طیفی یک حرفی بزنند انهاهم به قلم ها اماده باش بدهند وووو. بعد از حکومت اسلامی عوامل عصراعیل و عنگلیس چگونه شناسایی خواهند شد؟؟
یا اینکه همینها در داخل حکومت هستند و می خواهند با کنار زدن خامنه ای و چند ملای دیگر و کمی تغییر در قانون اساسی حکومت را 40 سال دیگر با نام دمکراسی نگهدارند؟؟ کسانی که این همه قدرت دارند و هر کی را خواستند در خیابان ترور می کنند و عده ای بیگناه را الکی محاکمه می کنند ووو نمی توانند گفته های بالا را انجام دهند؟؟
چرا چب. فعال سیاسی. اپوزیسیون حکومت و رسانه هایشان به نقش تخریبی عصراعیل در 70 سال گذشته نمی پردازند؟
چرا نقش عصراعیل به دامن زدن خرافات مذهبی در ایران را موشکافی نمی کنند؟
اینهمه سیاست تخریب ایران توسط عصراعیل از انواع راه ها را هیچ چب. فعال سیاسی .ووو با اطلاعیه ها .تجمع در مقابل سفارت ان ووو محکوم نمی کنند؟؟ اما شب و روز در رسانه ها با مسایل حاشیه ای . شعر و قصه. خاطرات . و رویای های خیالی در مورد اینده ایران برای سبقت از همدیگر دست و پا می شکنند؟؟
با این شرایط اگر غیر فارس ها در ایران تکلیف خود و فارس ها را روشن نکنند و فکری به حال خود نکنند ایران در اینده
همچنان در دست اقلیت قوم فارس. عصراعیل و انگلیس خواهد ماند حتی با سرکوب بیشتر غیر فارس ها.