Skip to main content

حکومت اسلامی در ایران 50

حکومت اسلامی در ایران 50
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس و جوود در ایران

حکومت اسلامی در ایران 50 درصدش متعلق به فارس ها و 50 درصدش متعلق به عنگلیس و جوود هاست.
یک مثال بسیار ساده .. بخشی از حکومت یک سری محیط بان و مسئولان محیط زیست را دستگیر کرده اند و انها را محکوم به جاسوسی به خارجی ها می کنند.
اما بخشی دیگر از حکومت انها را بیگناه و خواستار ازادی انها هستند. در هیچ کجای دنیا همچین مسله ای در تاریخ پیش نیامده چونکه مسله فقط یک شخص نیست . توجه داشته باشید این یک مسله ملی و بسیار حیاتی است و مسله پول نیست که بگوئید اری میان دو برادر هم اختلاف پیش می اید.
و هر دوی این بخش از حکومت نمی توانند جزعیات این مسله را افشا کنند.
حالا هی مردم را با مسایل ورزشی. مسیح علینژاد. نوری زاده وووو سرگرم کنند
حالا ترور مهندسان هسته ای و خارج کردن مدارک هسته ای به اندازه یک کامیون وووو در نظر بگیرید ان وقت متوجه می شوید که مسله جاسوسی و نفوذ در حکومت نیست بلکه

نصف حکومت در دست فارس ها و نصف دیگر حکومت در دست عنگلیس و جوود هاست.
اختلافات شدید داخلی حکومت بخاطر دو بخش بودن به این شکل است نه چیز های پیش و پا افتاده
ایا ان عکس که منفجر شدن ایستگاه پرتاپ موشک به فضا که ترامپ در اینترنت منتشر کرد نمی تواند گرفتن ان عکس توسط همین یکی از بخش حکومت باشد؟ و ان را به ترامپ بفرستند؟ کسانی که ان مرگز پرتاپ موشک به فضا را منفجر کردند نمی توانند همچین عکسی با بهپاد خود ایران از ان بگیرند؟ اینهمه کار را یک جاسوس و یا حتی جند جاسوس نمی توانند بکنند
فقط انهایی که بخشی از حکومت در دست انهاست و تمام امکانات را دارند می توانند همچین کارهایی را انجام دهند
پس مسله جاسوس و نفوذ در حکومت اسلامی نیست بلکه نصف حکومت متعلق به انهاست که از طرف بخش دیگر حکومت انها را جاسوس و نفوذی می نامند اما جرعت ندارند بگویند که فقط نصف حکومت در دست ماست.