Skip to main content

حکومت اسلامی درایران 50 درصد

حکومت اسلامی درایران 50 درصد
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس و جوود در ایران

حکومت اسلامی درایران 50 درصد در دست فارس ها و 50 در صد در دست انگلیس و جوود هاست
اینکه اینهمه اختلاف شدید در داخل را مسله اصولگرا و اصلاح طلب بدانیم یا ضربه های سنگین به محیط زیست . ترور. و به مسایل هسته ای ووو را کار چند جاسوس و نفوذی بدانیم بنظر من اشتباه است.
همین مسله دستگیری فله ای مسئولان محیط زیست . بخشی از حکومت انها را حتی در حد اعدام می دانند اما بخشی از حکومت می گوید انها را ازاد کنید بروند. فاصله ازادی و اعدام را خودتان متراژ کنید. همچنین مسله محیط زیست مسله پول دزدی نیست که بگوئید سر تقسیم باهم اختلاف دارند.
ایا منفجر کردن استگاه پرتاب موشک ماهواره ای که مسلمن تا چند کیلومتری ان پرنده هم نمی تواند پر بزند کار یک یا چند جاسوس است ؟ ایا انها که ان را منفجر کرده اند نمی توانند همان عکس انفجار را به ترامپ بفرستند؟
مهندسان هسته ای را ترور می کنند و عمدن چند نفر بیگناه را

بعنوان عامل دستگیر می کنند. بازجویی و دادگاه هی می کنند تا نفرات اصلی ترور محو شوند و هم به مردم نشان دهند که سیستم چقدر فعال و دقیق و پرتلاش است.
این همه اسرار هسته ای و نظامی لو رفته و اسناد هسته ای را با کامیون از ایران خارج می کنند وووو
فقط چند فقره را که بنده گفتم در نظر بگیرید اینها کار چند جاسوس یا نفوذی نیست بلکه اینها کار همان بخش کسانی است که 50 درصد حکومت در دست انهاست و تمام امکانات برای این مسایل را در اختیار دارند
و اکثر انهایی که در فضای مجازی. تلویزیون افشاگری می کنند هر کدام مامور یکی از بخشهایی است که حکومت را کنترل می کنند و علیه هم پرونده سازی می کنند تا دیگری را بیشتر مهار کنند و گرنه این افشاگری ها سودی به ارزش یک بستنی هم به ملیتهای غیر فارس ندارد.