Skip to main content

ســـالام دوســلار

ســـالام دوســلار
lachin
عنوان مقاله:
پروپاگاندی بهائی ها.. الله ابهی

ســـالام دوســلار...
آقای مهرداد سید عسگری...
اگر بخواهید به دین ساختگی بهائی یک بعد علمی و انترناسیونالیستی بدهید , متاسفانه در قرن 21 و در عصر دیجیتالی این عملی نخواهد بود. البته نمی خواهم به جزعیات این دین ساختگی با پشتیبانی انگلیسی ها بپردازم.
ولی لقب « سر » گرفتن از پادشاه انگلستان توسط یکی از بانیان دین بهائی , انسان قرن 21 را بیشتر به فکر میاندازد. متاسفانه و یا خوشبختانه من این تجربه زندگی با یک شخص ( بهائی )را داشتم که با بهائیت بیشتر اشنا بشوم.

( اللّهُمَّ إنَّ سُرادِقَ العَدلِ قَد ضُرِبَت أطنابُها عَلی هذِهِ الأرضِ المُقَدَّسَةِ ... وَ نَشکُرُکَ وَ ‏نَحمِدُکَ ... اللّهُمَّ أیِّدِ الإمبراطُورَ الأعظمَ جُورجَ الخامِس عاهِلِ إنکِلِترا بِتَوفیقاتِکَ الرَّحمانِیَّةِ و ‏أدِم ظِلَّها الظَّلیلَ عَلی هذَا الأقلیمِ الجَلیلِ ... ع ع ) (مکاتیب عبدالبهاء جلد سوم ص 347)‏
ادامه..

ترجمه..
بار الها سراپرده‎ ‎ی عدالت در این سرزمین برپا شده است و من تو را شکر و سپاس می گویم ... پروردگارا امپراتور بزرگ ژرژ پنجم پادشاه انگلستان را به توفیقات رحمانیت ‏موید بدار و سایه‎ ‎ی بلند پایه‎ ‎ی او را بر این اقلیم جلیل ( فلسطین ) پایدار ساز.
آنچه که دین بهائی را در رادیو و تلویزیون ها با چندین افراد اروپائی به دنیا نشان میدهند و آنچه که بچه ها را از سنین کودکی در « ضیافت ها » , شستشوئی مغزی داده میشوند تا در سن 16 به عنوان بهائی رسمی ثبت شده در اسرائیل ببار بیاورند , خیلی فرق میکند. دین بهائی هم مثل سایر ادیان قابل احترام است ولی مثل سایر ادیان نه علمی است و نه به درد قرن 21 میخورد. تازه, این دین ساختگی آنقدر کم و کسر از سایر ادیان دارد که نمی توان اسم « دین » را به این عقیده و باور داد. بهترین ها رابرایتان آرزومندم. الله ابهی