Skip to main content

تمامش کن آقای محترم، دست از

تمامش کن آقای محترم، دست از
آشچی

تمامش کن آقای محترم، دست از این سیاه بازیها و هوچی گریها بردار. شرم آور این دروغ گوییها، اتهام زنیها و هوچی گریهای توست. دلیل اینکه کامنت من را منتشر نمی کنی فقط این است که داری دروغ می گویی و جسارت اعتراف به باندبازی که اینجا راه انداخته ای را نداری. برای بار صدم، من هیچ کس را بیمار روانی خطاب نکرده ام. مگر نمی خواهی ائلیار از کرده اش پشیمان شود؟ مگر نمی حواهی که آشچی رسوا شود؟ پس بهانه جویی را تمام کن و کامنت را منتشر کن!
کی می خواهی بفهمی که دفاع از حقیقت، مثلا دفاع از این حقیقت که فلانی نمرده و زنده است برابر هواداری آن شخصیت نیست؟ یعنی رسیدن به این درجه ابتدایی از بلوغ فکری تا این درجه دشوار است؟ یا کودک سیاسی ماندن راحتتر و شیرین تر است؟
برای بار صدم، من کوچکترین قرابت فکری با حزب حرکت ملی ندارم. نه لزوما به دلایلی که تو برشمردی. بلکه مثلا به این دلیل که این حزب نقش مؤثری

در تثبیت حکومت اردوغان و قانون اساسی غیر دموکراتیک فعلی دارد. من بارها در کامنتهایم به این حزب انتقاد وارد کرده ام؛ نه به خاطر خوشایند امثال تو (که برایم پشیزی ارزش ندارد). بلکه به این سبب که اعتقاد قلبیم این است. اگر نبود این شایعه در حق باغچه لی و در حق دمبرتاش بود، باز آن را تکذیب می کردم. اگر در حق کلیچداراوغلو یا ترامپ یا بوریس جانسون بود، باز تکذیب می کردم. ولی، در سایه مدیریت باندبازی جنابعالی و باز گذاشتن دست ترولها، جایزه من برای دفاع از حقیقت متهم شدن به هواداری از فاشیستها شد (همان اتهامی که تو هم میزنی تا ثابت کنی در همان سطح و رشد فکری هستی). چرا این جایش را نگفتی؟ چرا این قسمت را زیر قالی جارو می کنی؟ چرا به هوچی گری و نسیت دادن این و آن به حزب حرکت ملی و شایعه نفوذ این حزب در ایران گلوبال رسیده ای؟ این اتهام زنیهای زشت و غیر اخلاقی باعث تبرئه تو نخواهد شد!
به هر حال، موضوع ساده ایست: شخصی که قرار است سامان دهنده وضع کامنتها باشد، خود عامل اصلی و مسبب تنش در این سایت است. با باز گذاشتن دست ترولی که با دهها اسم کامنت می گذارد و سانسور نرم ترین جوابهای دیگران به بهانه های دروغین، دارد از خدمات او در جهت نیات غیر دموکراتیکش بهره برداری می کند. خطر اصلی برای این سایت، خود همین شخص است!