Skip to main content

همانطور که اینجا بارها گفته

همانطور که اینجا بارها گفته
Anonymous

همانطور که اینجا بارها گفته شده ، واقعا نشان دادی گرچه ادعای چپ و اکثریتی داری، آدم فرصت طلب و دورنگ ، و مشوق راسیسم و فاشیسم و سپاراتیسم پان ترک قومگرای دهاتی و ...هستی ،و هیچگونه صداقت روشنفکری و روشنگری و ژورنالیستی نداری. و یک آدم قلم بدست ...هستی.
-- اگر مسئول سایت به آرشیو کمنتهای در زمان تو ،که مسئول کمنتها بودی، مراجعه کند، می بیند که تو ناجوانمردانه چند هزار کمنت ایرانیان را سانسور کردی و به مزخرفات پان ترک فاشیست و راسیست در این صفحه، امکان پخش و پرواز دادی !
بیسوادی و بیگانگی ات با زبان و فرهنگ ایرانیست، که اینجا نوشتی، اگر کسی بجای ضمیر "شما" از ضمیر" تو" استفاده کند، سانسور میشود، چون ضمیر "تو " توهین است!. آنوقت خودت را سوسیالیست میدانی. در حالیکه تو یک شبه بورژوا فئودالزاده بچه بازاری؛ با فرهنگ آخوندی هستی.
وبا ادعای سومر شناس دروغین حتی نمیدانی که در غرب

و در زبان زبان لاتین "مایروتیت" ، یعنی اکثریتی. و آنوقت این کلمه را اینجا پیراهن عثمان نمودی تا چاپلوسی ات برای مسئول سایت را به اثبات برسانی!
اسم کمنت گذار مورد نظر " اشچی و صدای ترک" بوده. ولی تو ناجوانمردانه آنرا اینجا "آشچی " معرفی میکنی.
حود شخص آشچی مشکلی با این کمنت نداشت. تو مثل همیشه خودت را نخود هر آشی میکنی و از ساراخ راسیست ضد ارمنی، ضد کرد، ضد فارس، ضد ایرانی و ضد روس،حمایت می نمایی.
لابی گری ارتجاعی ات در اینجاست که در مقابل راسیسم و فاشیسم چند ساله پان ترک مغول تبار اعتراضی نداری ولی در مقابل "روستایی و قومگرا " نامیدن این شونیسم ناسیونالیسم تجزیه طلب آذری ، ظاهر میشوی و جعلیات و ...در اینجا منتشر میکنی !
حیف که مسئول سایت هنوز ترا درست نشناخته، و فکر میکند تو هم مانند لاجین ،با بهروز دهقانی و صمد بهربگی و بهزادکریمی و اشرف دهقانی، همکلاس و هم جلسه بودی.