Skip to main content

اولا در جواب دکتر روان شناس

اولا در جواب دکتر روان شناس
آشچی
عنوان مقاله:
برسد به دست دکتر روان شناس انقلابی و کیانوش توکلی

اولا در جواب دکتر روان شناس انقلابی: دکتر، نوشتی که آشچی خودش مشکلی با کامنت من نداشت...مشکل که داریم با کامنتت دکتر، ولی زورمون نمیرسه بهت. پارتیت قوییه خوب!
ثانیا، راجع به کامنتگذاری: آقای مدیر سایت، تا زمانی که کامنتگذاری صرفا به شرط نام نویسی و گرفتن کد کاربری نباشه، همین آشه و همین کاسه. می بینیم که چطور موذیانه از ترولها برای اغراض غیر دموکراتیک، برای تحت فشار گذاشتن مخالفین فکری استفاده میشه. این شخص فردا اگه کاره ای شد، از الوات و چاقوکشها برای خفه کردن صدای مخالفین استفاده خواهد کرد. همین کاری که امروز جمهوری اسلامی میکنه. چرا مردم به اوپوزوسیون بی اعتمادند؟ دلیلش اینه که اوپوزوسیون در ماهیت خودش شدیدا غیر دموکراتیک هست....


خلاصه کلام، درک صحیحی از آزادی بیان نداری برادر من. می بینی که صرفا به خاطر تکذیب خبر دروغ مرگ یک نفر، چه جوی درست کردند. کار رو به نفوذ حزب حرکت ملی به ایران گلوبال کشیدن (مثل این که حزب حرکت ملی بیکاره و درد دیگه ای نداره و همینش مونده که از کامنتبان! جاسوسی بکنه) یعنی، محیطی که به وجود آورده ای تاب و تحمل کوچکترین خبر حقیقی رو نداره. محیط، مسمومه و تعمدا مسمومتر میشه. بیا و دست از این لج بازی بردار. امکان کامنت گذاری در هر سایتی فقط به شرط نام نویسی ممکنه. این درست نیست که آدم فکر کنه فقط عقل خودش میرسه. این همه سایت ریز و درشت، فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب و ... توسط نوابغ کامپیوتر راه اندازی شدن، کدومشون امکان کامنت گذاری بدون حساب کاربری رو فراهم کردن که یک سایت سیاسی متعلق به کشوری مثل ایران فراهم بکنه. من چرا حساب باز کردم؟ چونکه میخوام مثل آدمیزاد نظر بدم. اما می بینی که نمی ذارن. آقا برداشته در روز روشن به من افترا میزنه، میگم اثبات کن، آسمان رو به ریسمان میبافه و با یک افترای دیگه جواب میده. دو روزه کار ما شده اینکه اصرار کنیم، مرگ من بیا و این توهین من رو منتشر کن و من رو افشا کن! چه جوابی می گیریم؟ اینکه نفوذی حزب حرکت ملی هستیم. این نشد برادر، این جوری نمیشه کار صحیحی انجام داد.
اگه باز کردن حساب کاربری اجباری بشه، حداقلش اینه که دست ترولها و سواستفاده کننده ها از خدمات ترولها کوتاه میشه. برای بار صدم و هزارم، از ما گفتن بود و از همین حالا می دونم که از شما نشنیدن تا ببینیم آخرش چی میشه!