Skip to main content

چرا پان ترک آذری، خلاف کرد و

چرا پان ترک آذری، خلاف کرد و
Anonymous

چرا پان ترک آذری، خلاف کرد و عرب و بلوچ و ترکمن، بجای مبارزه با شاه و شیخ ، با مردم ایران و فارس زبانان ،مبارزه میکند ؟- 1.چون خود اینها همیشه بخشی از سرکوب حکومت شاه و شیخ بوده اند و هستند. 2. چون اینها ذاتا نژادگرا،راسیست، شونیست ، بی منطق، بیسواد، نادان و ضد بشر میباشند.
اگر به کوششهای روشنفکران سایر خلقها در رسانه های اپوزیسیون توجه کنید ، می بینیدکه این افراد مدام به افشاگری سیاستهای شاه و شیخ و اسلام و ارتجاع دینی و حکومت ولایتی اسلامی میپردازند، ولی پان ترک آذری، علیه مردم ایران و علیه روشنفکران و مبارزان آن ،و علیه قربانیان این حکومت، یعنی علیه فارس و کرد و ایرانی و ارمنی لجن پراکنی و ایجاد تنفر میکنند.
اگر به نوشته های لاشین و سازاچ و تورک اوغلو و سایر اسامی مستعارشان توجه کنید، می بینید ... علیه مردم و علیه فارس زبانان جعل و دروغ و تحریف در این سایت قرار میدهند.

اگر تازگیها به نوشته های آشچی، و آ.علی یاری، و بابک آزاد، و یونس شاملی، و .. توجه کنید می بینید که دسته دوم ، علیه روشنفکران و مبارزان و اپوزیسیون ایرانی فعالیت میکنند.
چرا هر دو گروه بحای مبارزه با فاشیسم اسلامی دولت حاکم در ایران، با مردم ایران و با نمایندگان آن، یعنی با اپوزیسیون و روشنفکران فارسی زبان و ایرانی مبارزه میگنند؟
چرا اینها به پرستش ترکیه و اردعان و عل اوف می پردازند، ولی علیه مملکت و علیه مردم ایران 24 ساعته در این سایت سم پاشی میکنند؟
همه اینها نشان نمیدهد که نمایندگان هویت دروغین آذری پان ترک، سوراخ دعا را گم کرده و کینه میلیونها ایرانی را علیه خود در آینده سازماندهی نموده .
چرا نمایندگان سایر خلقهای ایران ؛ مانند کرد و عرب و بلوچ و ترکمن، علیه دولت داعشی اسلامی مبارزه میکنند، ولی شونیسم فاشیست آذری ترک، علیه مردم ایران خیانت میکند ؟
این گمراهی ... روشنفکری کذایی مغولی پان ترک، به نفع مبارزات فولکلوریک و هویتی مردم آذری است ، یا به نفع سیاست ترکیه و باکو و اسرائیل و آل صعود ؟
آتش کینه و انتقامی را که این 2 گروه در میان اپوزییسون ایرانی ایجاد نموده اند ، با آزاد شدن ایران، دامن خود این دوگروه را خواهد گرفت و جایشان را برای همیشه در غرب و در امریکا تعیین خواهد نمود.