Skip to main content

در رابطه با مسئول کامنتها یا

در رابطه با مسئول کامنتها یا
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

در رابطه با مسئول کامنتها یا مسئول ایرانگلوبال اینها مخفی از همدیگر کار نمی کنند . و این سایت را باز نکرده اند الکی وقت بگذارند و اعصابشان را خرد کنند. و مطمعن باشید به کمک مالی هیچ یک از ماها هم احتیاج ندارند .
چطور که نزدیک به 100 کانال تلویزیون .رادیو . 100 ها سایت مثل این به زبان فارسی برنامه دارند و انها هم احتیاج به کمک مالی کسی ندارند . همه اینها پشیبان های قوی دارند و چارچوب هدفشان یکی است . حفظ هژمونی فارس. در کنترل داشتن غیر فارسها و منابع اقتصادی انها به نام تمامیت ارضی وووو.
در همین سایت وقتی در کامنت انگشت به جاهای حساس می گذاری منتشر نمی شود یا کامنتهایی که در جهت خط اینهاست 24 ساعت در بالا نگه می دارند یا کامنتهایی که باب میل اینها نیست دیر منتشر می کنند تا در زیر سایر کامنتها محو شود . و جالبتر از همه حدودن 10 نفر کامنت گذار در این سایت است اما بیش از 50 نفر

شوونیست فارس .جوود . عوامل حکومت اسلامی در گوشه سایت قایم شده اند هر از چند وقت بیرون می ایند و به تورک ها فحاشی می کنند و بر می گردند دوباره قایم می شوند یا می خواهند از تورک ها بازجویی کنند و پرونده سازی برای انها.
من ندیدم چه عوامل حکومت. چه شوونیست فارس. چه جوود جلو بیاید و منطقی در مورد مسایل بحث کند . سئوال کنند به سئوال جواب دهد .از همین تبریزی من 10 بار سئوال کردم زبان مادری شما چیست ؟ هیچ وقت جواب نداد .
ما می دانیم تبریزی یا جمال ووو در این سایت یک کامنت گذار معمولی نیستند هر کدام به طریقی ...
در مجموع بیشتر ین تمرکز عوامل حکومت . شوونیست فارس . و جوود ها + ارامنه و تا حدودی کرد ها روی تورک هاست
چون از این بابت نگرانند و علتش تاریخ قدرتمند بیش از 1000 سال تورک هاست . و همه اینها از زیر چگمه های تورک ها در رفته اند و فشار ان را حس می کنند و دقیقن به همین خاطر اینها همه در مقابل تورک ها باهم متحد هستند .