Skip to main content

سخنی با پانفارسیسم:

سخنی با پانفارسیسم:
Anonymous
عنوان مقاله:
جم

سخنی با پانفارسیسم:
همه چیز دارد به پایان خود نزدیک میشود. هر کس به راه خود خواهد رفت. برای ملت قهرمان و بزرگ آزربایجان دیگر تهران کسی نیست برایش تصمیم گیرد. دیگر خامنه ای ها، رفسنجانی های معدوم،جلادی مثل قاسم سلیمانی ها، جنایتکاری مثل محسن رضائی ها،.. پانفارس مکاری مثل صادق زیبا کلامها، مانقوردی مثل سید جواد طباطبائی ها...، شخصیتی نیستند در پشت پرده برای آزربایجان تصمیم بگیرند! روزی خواهد رسید که همین فرماندهان سپاه که در آزربایجان قتل عام میکنند، شهرهای آزربایجان را به بازداشتگاه عمومی بدل کرده اند، فرار را بر قرار ترجیح خواهند داد. همانطور که بارها گفته ایم، کار پانفارسیم نژاد پرست و پان ایرانیسم مرکز گرا دارد به پایان خود نزدیک میشود. هژمونی استعماری ایرانیت دیگر کار ساز نیست! سیاست فارس محور، فارس سالار و فارسمدار شیخ و شاه در اذهان ملل ایران جائی ندارد. مردم دیگر از هر چه

سیاست استعماری تحت پوشش و لعاب "ایران و ایرانیت"، از سیاست برده داری سیر شده اند، ارزشهای فرهنگی و هستی خود را باخته اند! از نظر فیزیکی اکنون جهنم ایران دارد به پاپان خود نزدیک میشود. جغرافیای موسوم به ایران منتظر جرقه است که بکلی از هم به پاشد! همانطور که ذکر شد، سیاست فارس سالار، فارس محور، فارس مدار و مرکز گرای پان ایرانیسم تحت پوشش شیخ و شاه، فکری باید بحال خود کند! بفرض محال اگر دمکراسی نیز در جهنم ایران پیاده شود، سهم پانفارسیسم همان مناطق کویری یزد و اصفهان و کرمان است. گستاخی اینان به آن حد رسیده به چهل میلیون مردم آزربایجان که تقریبا نیمی از جمعیت ایران را تشکیل میدهند، قوم مینامند. به میلونها مردم غیر فارس تورک، عرب ، بلوچ، ترکمن، قشقائی،لر... و غیره، لقب حاشیه نشین، و خرده فرهنگ داده اند! گوئی علم و تمدن خودشان دنیا را فرا گرفته است! این امر سالهاست برای ملل غیر فارس دیگر قابل تحمل نیست، که با راسیسم عظمت طلب پانفارسسیم، و پان ایرانیسم مرکز گرا و تمامیتخواه که هیچ حقوق زبانی، ملی مدنی، برای ملل غیر فارس قائل نیست، هم رای شوند. راسیسمی که در صدد تحمیل هژمونی مدام العمر خویش بر دیگران است، دیگر امکان همزیستی با چنین راسیسمی مقدور نخواهد بود. نارسیسم و خود شیفگی مریض گونه پانفارسیسم بحدی رسیده است که جز خودشان، ملل غیر فارس را اصلا آدم حساب نمیکنند! در صورتیکه نسل بالنده آزربایجان خیلی وقت است بار تحمیلی پان ایرانیسم تمامیت خواه را بر زمین گذاشته است. اینان ضعیفتر از آنند در آینده اراده خود را بر نسل مدرن آزربایجان دیکته کنند! برای مقاصد استماری خود، مردم آزربایجان را دسته جمعی به گاو آهن و خویش ببندند! از یکطرف با جوکهای "تورک ..." مردم را دشنام گویند، از طرف دیگر با هندوانه گذاشن زیر بغل مردم آنان را دسته دسته گوشت دم توپ و رگبار مسلسلها سازند.
اگر هم اعتراض کنند، مهر پانتورک بر پیشانیشان بکوبند! پانفارسیسم و پان ایرانیسم تمامیت خواه و عظمت طلب لازم است این را نیز بداند، همه چیز دارد به پایان خود نزدیک میشود. راه معشوق از شما جدا افتاده است.
دیگر آن صبو بشکست و آن پیمانه ریخت. آزبایجان دیگر مال کسی نیست! دیگر شعار ما تورک و فارس نداریم، همه ایرانی هستیم تاثیری بر اراده مردم ندارد. دلیل روشنش نیز انحلال ارتش، و خالی کردن انبارهای اسلحه در پادگانهای آزربایجان است. رژیم اسلامی با اینکار میخواهد ملت آزربایجان را در قبال حملات مسلحانه کسانیکه بخاک آزربایجان چشم طمع دوخته اند دست خالی بگذارد. مردم آزربایجان از اینکار بخوبی آگاهند! آزربایجان اکنون سر خودش است! آزربایجان خیلی وقت است با شما وداع کرده است!به قول تورگئنیف: "پنجره ها را رنگ سفید زده اند. معشوقه رفته است!"