Skip to main content

این نوشتار هیچ پیوندی با

این نوشتار هیچ پیوندی با
تبریزی

این نوشتار هیچ پیوندی با پیدایش رژیمی سوسیالیستی و کمونیستی از راه برپائی شوراهای کارگری برای از میان بردن سرمایه داری و بورژوازی ندارد!

این نوشتار با ادبیات کمونیستی و چپ می کوشد به سخنانی که راست گراترین راست گراهای جهان یا ناسیونالیست ها در پان نامه هایشان می گویند و می نویسند یک روکش خوش آب و رنگ بکشد!

به این سخن نگاه کنید: (..... به باور من در مرحله فروپاشی و با سرنگونی رژِیم وابسته و کارگزار و شوونیست جنایتکاران ولایت اسلامی و بعد از کسب حق تعیین سرنوشت و با برپائی حکومت های دموکراتیک و شورائی ابتدا با آزادی خلق های تحت ستم باید زندانی به نام ایران را ویران ساخت! .....)

زندانی به نام ایران چگونه باید ویران شود؟ پاسخ نویسنده: با تجزیه ایران با دستاویزی به نام حق تعیین سرنوشت و یا دست کم دیوارکشی میان مردم ایران با دستاویزی به نام فدرالیسم و رسیدن به .....

..... رژیمی ملوک الطوایفی مانند زمان فرمانروائی پادشاهان قاجار!

نویسنده در این نوشتار به ستایش از ناسیونالیسم و بدگوئی از انترناسیونالیسم نیز پرداخته است: (..... آیا انترناسیونالیسم مدعیان کمونیست توهمی بیش نیست؟ چرا انقلاب جهانی نمی شود؟ چرا کارگران جوامع پیشرفته علیه استعمار و استثمار جهان سوم توسط دولت های برگزیده شان اعتراضی نمی کنند؟ .....) انترناسیونالیسم بد است! پس چه چیزی خوب است؟ پاسخ نویسنده: ناسیونالیسم!

و پس از آن که روشن شد (..... انترناسیونالیسم مدعیان کمونیست توهمی بیش نیست! .....) و همگان باید راه ناسیونالیسم و نژادپرستی و پان های رنگارنگ ناسیونالیستی را در پیش بگیرند چه باید کرد؟ پاسخ نویسنده: یا باید ایران را تجزیه کرد و یا باید میان مردم ایران بر پایه نژاد و تبار و زبان و رنگ پوست و نیاکان و زادگاه دیوارکشی کرد و نام این دیوارکشی را گذاشت فدرالیسم!

دوستان گرامی، با گفتن: "زنده باد سوسیالیسم" کسی سوسیالیست نمی شود و با به کار گیری واژه هائی مانند کارگر و رنجبر و دهقان کسی کمونیست و چپ نمی شود!

آدولف هیتلر نام حزبش را حزب ناسیونال - سوسیالیست کارگران آلمان گذاشته بود اما همه جهانیان هیتلر را وابسته به ناسیونالیسم می دانند نه وابسته به چپ یا سوسیالیسم! هیتلر و پیروانش در گروه راست گراها و ناسیونالیست ها جای می گیرند نه در گروه چپ گراها و سوسیالیست ها !

و یا حزب سوسیالیست بعث عراق به رهبری صدام حسین دیکتاتور پیشین عراق با چسباندن واژه سوسیالیست به واژه بعث یک حزب سوسیالیست نمی شود و همه جهانیان صدام و حزب بعث عراق را پان عرب و ناسیونالیست و راست گرا می دانند نه چپ و سوسیالیست!

چنان که یک پان ترک راست گرای نژادپرست ناسیونالیست هیتلرنامه ای نوشته و در آن از یک سو پیاپی از ملت بیگانه فارس، ملت ستمگر فارس، ملت اشغالگر فارس، ملت استعمارگر فارس و ..... بدگوئی کرده و از سوی دیگر مانند ریگ بیابان واژه های سوسیالیسم و سوسیالیست و کارگر و رنجبر و دهقان و ..... را در هیتلرنامه اش به کار برده است! آیا چنین کسی سوسیالیست و کمونیست و چپ گرا هست یا فتوکپی هیتلر؟ (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/41172

برای شناختن چنین کسانی نگاه کردن به نوشتاری در لینک زیر سودمند است

http://iranglobal.info/node/51666

ناگفته نماند که نویسنده این نوشتار، جناب آقای باریش نصیریان پیش از این نوشتاری نوشته و در آن هر چه از دهنش درآمده است بر ضد انترناسیونالیسم و کمونیسم و مارکسیسم و لنینیسم و مائوئیسم و ..... آن هم به مناسبت روز جهانی کارگر گفته است! (به لینک زیر نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/54343

آن چه مایه اندوه و افسوس است این است که چند تارنمای چپ و کمونیست تنها با نگاه کردن به تیتر نوشتار (برپائی حکومت های شورائی در ایران و منطقه می تواند پایان سیستم سرمایه داری در جهان باشد!) و بدون خواندن آن و با این پندار نادرست که این نوشتار یک نوشتار چپ گرایانه و کمونیستی است این نوشتار راست گرایانه و ناسیونالیستی را در آن تارنماها گنجانده اند!