Skip to main content

دوست گرامی ما باریش نصیریان

دوست گرامی ما باریش نصیریان
تبریزی

دوست گرامی ما باریش نصیریان در کامنتی فیسبوکی این چنین نوشته است:

(..... جناب تبریزی تحریف نکنید! ویران ساختن زندانی به نام ایران یعنی از بین بردن زندانبانی به نام دولت های کارگزار، از بین بردن نهاد قدرت در شکل دولت های مرتجع و کارگزار اکثرا وابسته راه اصلی کسب آزادی است، تقسیم قدرت به همه شهروندان به صورت مساوی و برابر تنها در شکل حکومت های شورائی میسر خواهد شد، رگ بلشویکی شما و تقدس گرائی مارکسیست - لنینیستیتان به سان مدعیون دینی و مذهبی است! به مقدسات شما توهین نمی کنم چون آنها به مقام انسان مدرن خود توهینند! آنها را می توانید مقدس بشمارید اما به سان همه ادیان مرتجع و ضد انسانی است، حال چه کسی مرتجع است؟ .....)

نخست آن که کامنت های فیسبوکی در کامپیوترهای بسیاری از کاربران یا به نمایش درنمی آیند و یا خود به خود پاک می شوند و یا نیمه کاره و درهم و برهم دیده .....

..... می شوند، برای نمونه در پویشگرهای اینترنتی کسانی که کامپیوترشان دارای نرم افزارهائی مانند آنتی ویروس و فایروال و آنتی اسکریپت هستند کامنت های فیسبوکی به نمایش درنمی آیند، از این روی آقای باریش نصیریان بهتر است با حساب کاربریش وارد تارنمای ایران گلوبال شود و کامنت هایش را در پاسخ به دیگران بنویسد تا آن پاسخ ها دیده شوند.

دیگر آن که من چه چیزی را تحریف کرده ام؟ نوشتار آقای باریش نصیریان را همگان می توانند ببینند، من با گفتاورد از نوشته های خود ایشان سخنانی را نوشته ام، آیا این کار من برابر با تحریف است؟ و آیا بسیاری از سخنان ایشان که مو به مو سخنان ناسیونالیست ها و پیروان پان های رنگارنگ ناسیونالیستی است را من نوشته ام یا ایشان؟ همگان می توانند داوری کنند!