Skip to main content

چگونه پانفارسیسم بعد از رسیدن

چگونه پانفارسیسم بعد از رسیدن
سازاخ

چگونه پانفارسیسم بعد از رسیدن به حاکمیت مطلق در ایران با قرار دادن هویت ملت ترک آزربایجان بین دو تیغه قیچی آذری ...) و ترکه ... توانستد آسیملاسیون سیستماتیک را به مرحله اجرا دربیآوردند؟
۱ - تطبق تعریف کتابهای تاریخی پانفارسبسم:،
آذری یعنی ...زاده های چنگیز خان مغول، که در اثر تجاوز سربازان مغول به آزربایجانی ها، که گویا در آن زمان بزبان فهلوی یا فارسی قدیم حرف می زدند، نسل جدیدی بنام آذری پدید آمده که البته معلوم نیست که چرا زبان آن مغولی نشده!؟ و آیا زبان آذری و ترکی دو زبان مجزائی هستند؟
۲ - پخش آزادانه جوکهای تحقیر آمیز ( ترکه ... ) در سرتاسر مجامع عمومی ایران و جا انداختن، جوکهای یه ترکه و عادی جلوه دادن آن.
افراد ساده لوح و معیشت گرا و فرصت طلب آزربایجانی در بین قشار دو تیغه قیچی آذری ... و ترکه ...، خود بخود برای ادامه زندگی بی دردسر و فرار از تحقیر و توهین، دست

به انکار هویت خود زدند، این عمل آنها بصورت مسری در بین افرادی از همین قماش معیشت گرا باعث آن شد که حتی با کودکان خود نیز فارسی حرف بزنند. طبیعتا در ارتباطات فضای مدرن امروز تمام دیوارهای سانسور فرو ریخته و جوانان مدرن امروزی آزربایجان، اطلاعات خود را از طریق کتابهای پانفارسیسم نوشته، بدست نمی آورند، بلکه در دریای اطلاعات اینترنتی تمام وقایع و مصیبتهائی که بر سر ملتمان آوده اند، تا ما را آسیمله بکنند برایشان قابل دسترسی می باشد