Skip to main content

چندی پیش کاربری با آیدی «آشچی

چندی پیش کاربری با آیدی «آشچی
کامنتبان
عنوان مقاله:
ماجرای یک کامنت

چندی پیش کاربری با آیدی «آشچی» کامنتی درباره ی یکی دیگر از کامنت گذاران فرستاده و به او نسبت «مشکل روانی» داده و او را نیازمند به روانپزشک دانسته بود. این بخش از کامنت «آشچی» به علت توهین شخصی به یک کاربر ایران گلوبال نقطه چین شد. سپس «آشچی» به اعتراض پرداخت و مدعی شد که هیچ توهینی نکرده و کامنت او باید به طور کامل منتشر شود! اینک که زمانی از آن پرخاشگری های پیاپی و بی پایه ی آشچی و یک آیدی دیگر می گذرد، بخش توهین آمیز کامنت وی که نقطه چین شده بود، بدون نام بردن از کاربر مورد توهین، درج می شود تا شیوه ی رسیدگی به کامنت ها و تفکیک مرز آزادی بیان از توهین به اشخاص روشن تر گردد. بخش نقطه چین شده ی کامنت «آشچی»: ««مثلا، ما این جا یک دکتر روانشناس انقلابی داریم که با ایده های تکاملی ماتریالیستی 13 هزار ساله مغولی - اسکیمویی هر مشکل روانی را درمان میکند. جدا توصیه می کنم یک وقت ملاقات از ایشان

بگیرید که دکتر ما معجزه میکند. راستی، هم به منظور یک خداحافظی رمانتیک و هم برای تمدد اعصاب تا وقت دکتر، یک آهنگ دلنشین و انقلابی از احمد کایا خواننده کرد ترکیه را پیشنهاد می کنم...».
افزوده می شود که «آشچی» برای آشفته کردن موضوع و پوشاندن علت اصلی مسأله، کامنت بان را متهم به حذف لینک آهنگ «احمد کایا»، خواننده ی نامدار ترکیه ای، کرده بود، حال آنکه چنانکه ملاحظه می شود نقطه چین کردن بخشی از کامنت او به خاطر توهین آمیز بودن آن بوده نه به علت آهنگ «احمد کایا».