Skip to main content

"کامنت گذاری برای برخورد با

"کامنت گذاری برای برخورد با
آشچی
عنوان مقاله:
ماجرای فرافکنی یک کامنت بان! (2)

"کامنت گذاری برای برخورد با اندیشه هاست، نه برای برخورد به شخصیت افراد"
"بازی پارسال ایشان [لوایی] کە با دروغ اعلام کرد بە مرض مهلک گرفتار آمدە و میخواست مردم را سر کیسە کند برای جمع آوری کمک مالی میبینم ماشاللە بە یمن همان کمکها سر وضعس بهتر از عکسهای قبلی ایشان هست" (کامنت جمال،
شنبه, اکتبر 12, 2019 - 10:23)
آیا متهم کردن افراد با هویت مشخص به تظاهر به بیماری صعب العلاج و انجام کلاه برداری به این طریق و گذران زندگی به این شیوه نیز برخورد اندیشه هاست یا بازیچه قرار دادن شخصیت افراد؟! (ضمن اینکه داریم از یک فرد مبتلا به بیماری صعب العلاج بحث می کنیم و جوانمردی و اخلاق حکم می کند که پیش از هر چیز، شرایط روحی این فرد در غربت نیز مد نظر باشد).

تصور می کنم برای کسی که بویی از انصاف برده باشد، موضوع و موضع جنابعالی مشخص است و من هم دیگر نیازی به بحث بیشتر نمی بینم. اگر معیارهای شما برای همه یکسان بود که مشکلی وجود نداشت اما متاسفانه همه می بینند که شما فقط به یک طرف غش می کنید. به هر حال، کوچکترین شکی ندارم که در آینده نیز موهنترین کامنتها و افتراها که مخالفین فکری شما را هدف بگیرد منتشر خواهند شد و به بهانه های واهی نرمترین پاسخهای من و مخالفین فکری شما برای اعمال فشار سانسور خواهند شد. به همین سبب، همچنانکه پیشتر نیز گفته ام و با رفتار خود صحت ادعای من را اثبات می کنید، شما را فاقد کوچکترین صلاحیت اخلاقی برای این مسؤولیت و عامل اصلی تنش و تشنج در این صفحه می بینم. ضمنا بروید خدا را شکر کنید که لوایی آدم خوبیست. اگر گیر آدم نانجیب می افتادید و از شما به دلیل بازی با آبرویش شکایت می شد، شکی نداشته باشید که دادگاه جوری مرزهای توهین و اظهار نظر را برای شما و مسؤول سایت روشن می کرد که یک بار برای همیشه موضوع را متوجه بشوید و دست از فلسفه بافی و بازی با حیثیت افراد به بهانه آزادی بیان بردارید.