Skip to main content

اولا از آقای ائلیار تشکر می

اولا از آقای ائلیار تشکر می
آشچی

اولا از آقای ائلیار تشکر می کنم. خواهش می کنم، شما چرا عذرخواهی بکنید؟ کسانی باید شرمنده باشند که چنین اتمسفری را حاکم کرده اند بر این سایت.
ثانیا، آقای لوایی بد متوجه شده اند. ایشان احتمالا به «بخش صفحه شما» سر نمی زنند (البته همان بهتر که سر نمی زنند چون جایی مثل تونل وحشت است). آنچه من نوشتم، در اعتراض به افترازنی و هتاکی به ایشان بود. من تا به آخر منتقد آقای لوایی هستم اما دشمن یا بدخواه ایشان نیستم و حفظ احترام ایشان به اندازه حفظ احترام خودم برایم مهم است. اگر آقای لوایی به «بخش صفحه شما» مراجعه می کردند، موضوع را خودشان متوجه می شدند. البته همان بهتر که مراجعه نکردند، جوی بوجود آمده که چیزی جز توهین به شخصیت افراد، در آن جا وجود ندارد. الان دوباره چک کردم، دیدم کامنت جمال بعد از این همه درگیری و اتلاف وقت و دیده شدن توسط آدم و عالم بالاخره نقطه چین شده.

موضوعی که نشان می دهد تا نظارت بر این کامنت بان نباشد، کارش را همین طور که دیدیم انجام می دهد. به هر حال، بابت ناراحتی پیش آمده، یک بار دیگر از آقای لوایی عذرخواهی می کنم، گرچه اگر این عتراض من نبود، هتاکی به ایشان برای همیشه آن جا باقی می ماند.
ثالثا، برادر گران قدر آقای توکلی، خودت داری به عینه می بینی که این کامنت بانت چه قدر در انتشار کامنتهایی که مخالفین فکریش را مورد هتاکی قرار می دهد سهل گیرانه و تا چه حد نسبت به کامنتهای مخالفین فکریش کینه توزانه عمل می کند. نمونه اش را در انتشار هتاکی به لوایی دیدی و این جو همیشگی این محیط است . این جو و اتمسفر را مردم از چشم شما می بینند چون شما این سمت را داده اید به ایشان. وگرنه اینکه کاوه جویا کیست، اسم واقعی اش چیست، چه کاره است، چه شکلیست، را که کسی جز شما نمی داند. باز می گویم، اعتبار بین مردم سخت به دست می آید و سهل از دست می رود. صادقانه بگویم، من نه اهل درگیری و ایجاد مشکلم، نه ذره ای علاقه به این قبیل بحثها دارم. خیلی دوست داشتم امروز به همان بحث سوریه می پرداختم که در سایه کامنت بان شما، روزمان این جوری گذشت. این را هم درک می کنم که شما هم زندگی و گرفتاری داری و ما هم از دستمان بر نمی آید که کمکی بکنیم. ولی به هر حال، به عنوان کاربر این سایت، از جو و اتمسفری که این آقا به وجود آورده ابدا راضی نیستم. این جا شده محل جنگ روانی و تبعیضهای سیستماتیک. خلاصه اش، ناراضی هستیم آقای مسؤول و احساس می کنیم به سبب تعلق به ملیت یا اتنیک یا هر چیز دیگری که اسمش هست، عامدانه دارد تبعیض در حقمان اعمال می شود.
و اما رابعا، جناب کامنت بان! در نتیجه اعتراض من، بخشی از عملکرد شما در انتشار هتاکیها امروز اصلاح شد. یقین بدان که اگر دفعه بعد نیز چنین تبعیضاتی اعمال بکنی، ساکت نخواهم نشست و تا به آخر اعتراض خواهم کرد. باز این را یقین بدان که روزی خواهد رسید که بساط همه تبعیض گرها برچیده خواهد شد، این مژده را هم از من داشته باش.