Skip to main content

مشکل دردسر سازی پان ترک

مشکل دردسر سازی پان ترک
Anonymous

مشکل دردسر سازی پان ترک راسیست ضدایرانی ،در بی منطقی بودنش است.
چرا بجای مبارزه علیه دولت حاکم،اینها به مردم ایران و فارس و کرد و ارمنی توهین میکنند، که خود قربانی سیاسیت رژیم شاه و شیخ بوده و هست؟ !
گرگ صفتی پان ترک تجزیه طل نژادگرا در اینجاست که گله ای از هم قومی های خود ،چشم بسته دفاع میکند ؛ حتی اگر این هم قومی ،یک بیمار روانی یا مزدور بیگانه یا یک فاشیست یا یک دیوانه زنجیزی باشد.
بارها اشاره شده که نباید افراد روانی و عقده ای وارد مبارزات سیاسی شوند چون خطر جنایت های آنها مانند امثال هیتلر و خلخالی و ملاحسنی و خامنه ای برای خدا و خلق، در آینده غیرقابل محاسبه و پیش بینی است.
من چند ماه پیش، چند نوار صدای لوایی را ،در تلویزیون گوناز شنیدم، باور کن فکر کردم نه تنها آذربایجان قربانی فارس و ارمنی و روس شده، بلکه فکر میکردم تا نابودی و سقوط آزاد کره زمین، و حمله اتمی نیروهای ناشناس به

آذربایجان جنوبی لوایی چند ساعتی بیشتر نمانده ! و به خود گفتم اگر سایر بینندگان گوناز تی وی؛ مخصوصا نسل جوان ،صدای زاری و شیون و شکست و یاس و نیهلیسم والتماس و و سرخوردگی و احساس قزبانی بودن و ..... لوایی را از این تلویزیون بشنوند ،دیکر هیچگاه به مزخرفات و پروپاگاندای فاشیستی این کانال تلویزیونی باور نخواهند داشت و از سیاست و روشنگری و مبارزه و اخبار و زبان مادری و هویت طلبی، بیزاز خواهند گردید، چون این فرد سنبل توهین و خشونت و شکست و بدبینی و زاری و ناامیدی و جعل و تحریف و دروغ و التماس و ضجه و شانتاژ و راسیسم ضد انسانی و تحریک افکار عمومی ؛ به سبک گوبلزی است.
بی منطقی پان ترک لابیست امثال، آ.الیار و آشچی و لاشین و سازاچ ها هم در آنجاست که بشکل ... از این شخص دفاع میکنند تا بیشتر موجت توهم و پریشان حالی آذری های سرگردان دیاسپورای این صفحه، گردند.
نتیجه اینکه - وجود پان ترک بی منطق و راسیست و نادان و بیسواد و تجزیه طلب آذری در میان اپوزیسیون ایرانی، در قرن 21 و در این سایت ، موجب شرم همه افراد سیاسی و مبارزه درون و بیرون از ایران است. غالب اینها افراد ناسیونالیست غیرسیاسی زمان شاه و یا همکار سابق آخوندیسم و یا از نیروهای نظامی امنیتی رژیم سابق هستند، که حالا در پایان عمر 90-70 ساله خود، برای سرگرمی در غربت ،به ایجاد تنفر نژادی روی آورده اند، تا آدرس غلط بدهند و دیگران سوراخ دعا را گم کنند.،برای اینکه اردغان و خامنه ای و علی اووف ،به جنایت هایشان علیه کرد و ایرانی و آذری بی خبر، ادامه دهند.