Skip to main content

محقق گرامی جناب لوائی عزیز

محقق گرامی جناب لوائی عزیز
Anonymous

محقق گرامی جناب لوائی عزیز
دستت درد نکند،تحلیل دقیق و بجائی کرده اید،از یکطرف ماهیت زیاده خواهی و گستاخی تروریستها را نشان داده اید، از طرفی چهره مظلوم نمائی آنان را که بیش از ده میلیون اعراب و ترکمنهای سوریه و سایر میلیتهای مقیم در آنجا را به زور اسلحه، و تهدید و ترور از وطنشان آوراده کرده اند، را به خوانندگان بخوبی شناسانده اید.
اینان فکر میکنند در روز روشن در مقابل چشم جهانیان قادرند پانزده میلیون سوری را از سرزمین اجدادیشان رانده،در آنجا کردستان بزرگ بر پا کنند. تازه با لحن طلبکارانه گوئی سرزمینهای اعراب به اینان تعلق دارد، با دروغ های شاخدار به سرزمینهای کشورهای همسایه نیز ادعای ارضی میکنند، انگار صاحب کل خاورمیانه هستند. در صورتیکه هم در سوریه، هم در ترکیه هم در آزربایجان بعنوان مهمان تشریف دارند. اینان اگر قدرت و توان آنرا اشته باشند در همین سوریه و آزربایجان کوره های آدمسوزی

بر پا کرده هزاران نفر را به کوره های آدم سوزی میسپارند.
نفرت اینان نسبت به ملت تورک و اعراب و حتا نسبت به مردم فارس و سایر میلیتها هیچ حد و مرزی نمی شناسد و از کل جهان نیز طلبکارند. اغلب نیز آلت دست دول بیگانه گشته به عنوان ستون پنجم و پیاده نظام بیگانگان بخدمت گرفته میشوند، در آخر مردم کرد را به طرز فاجعه باری گرفتار ظلاتهای بیشمار میکنند. رفتار غیر انسانی و خشونت آمیز اینان که بطرز گستاخی گوئی مالک جهانند کل منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده فکر میکنند میتوانند از سنندج تا دریای مدیترانه با ایجان کردستان خیالی میلیونها انسان را از دم تیغ گذرانده به اهداف غیر انسانی خود نایل شوند.
انگار یک میلیارد مردم تورک و عرب دست روی دست گذاشته به این جنایتکاران خواهند گفت، بفرمائید تمام ما را قتل عام کرده کردستان بزرگ درست کنید. بعد منابع نفتی مردم سوریه و عراق را در اختیار گرفته به قتل و جنایتهای بیشمار خود ادامه داده جنگ را به کشورهای همسایه نیز گسترش دهید. در صورتیکه اینان تنها سه یا چهار درصد کل مردم سوریه تشکیل میدهند. به جای اینکه به حقوق خود قانع شوند، با ولع زیاده خواهی و با ادعاهای خنده دارشان از همه طلبکارند.