Skip to main content

سناتور امریکا گفت کرد ها

سناتور امریکا گفت کرد ها
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

سناتور امریکا گفت کرد ها عصراعیل اینده در منطقه هستند و ما روی انها سرمایه گذاری کرده ایم ترامپ نباید انهارا رها می کرد . در جنگ داخلی سوریه اخبار زیادی به گوش می رسید که کردها خانه های عربها و ترکمن ها را که بخاطر جنگ رها کرده اند اتش می زنند و مانع بازگشت عربها و ترکمن ها به خانه خویش می شوند.
فرانسه در اثر فشار عصراعیل به ترکیه فشار می اورد. نفوذ جوودها در دولت فرانسه بیشتر از امریکا است.
ازادی 30 کیلومتر و اسکان دادن مردم ان سرزمین در انجا حرکت نئوعثمانی است؟ این مسخره ترین اتهام است .
ما تورک ها راضی به اسیب رساندن به کردها بخصوص به زن و بچه نیستیم. اما اینهمه تهجیزاد نظامی را کی در اختیار کردها گذاشته ؟ کردها خریده اند ؟ نخیر.چرا وقتی عصراعیل بچه های فلسطین.لبنان را قتل عام می کند . قتل عام یمنی ها . قتل عام روهینگیایی در میانمار ووو . فرانسه.المان و دیگران گوچگترین

اعتراضی نمی کنند؟ واقعن اینها دلشان به کوردها می سوزد؟ ایا انهایی که از کوردها در مقابل ترکیه الان حمایت می کنند انها نزدیک تر از امریکا به کورد ها هستند؟
بهترین انتخاب برای کردها ان بود بدون درگیری و تلفات 30 کیلومتر عقب نشینی می کردند و سایر مناطق را در دست خود نگه می داشتند. اما بعد از اینهمه تلفات مجبور به عقب نشینی از ان 30 کیلومتر خواهند شد و بقیه جاها را ارتش سوریه از دست کردها خواهد گرفت . یعنی کردهای سوریه به حالت قبل از جنگ داخلی باز خواهند گشت.
حالا باید 10 روز هم صبر کرد تا مسایل پشت پرده بیرون بیاید