Skip to main content

آقای یحیائی محترم

آقای یحیائی محترم
Anonymous

آقای یحیائی محترم
تحلیل های ... تان خواننده را به تعجب وامیدارد. هنوز که هنوز است خوانندگان نمی دانند این جامعه شناسان... ایرانی کی بخود خواهند آمد؟
ایشان میفرمایند، "از چشمه صلح خون جاریست"، آیا قبل از عملیات چشمه صلح، در سوریه شیر و عسل جاری بود؟ آیا میلیونها اعراب سوری که بدست تروریستهای پکک، "پ ی د"...و امثالهم که خانه و زندگیشان را بر سرشان خراب کردند، بیش ده میلیون سوری را از خانه و زندگیشان فراری دادند، شیر و عسل جاری بود؟ آیا هنگامی که گروههای تروریستی، مردم بی پناه سوریه را قتل و کشتار میکردند، نکند در شمال سوریه شیر و عسل پخش میکردند؟ آیا کسانیکه به بهانه کردستان بزرگ منطقه را بخون و آتش کشیده مردم سوریه را با ترور، تهدید و کشتار از خانه و کاشانه شان رانده اند، در آنجا شیر و عسل جاری بود؟ آیا پ ی د، پکک، در سوریه بمردم ترکمن، به مردم اعراب، و سایر

ملیتهای سوری شیر و عسل هدیه میکنند؟
آیا چهار میلیون پناهنده سوری که سالهاست در حسرت وطن خود در ترکیه بسر میبرند، میلیاردها دلار سالانه برای مردم و دولت ترکیه هزینه دارند، نباید به سرزمین آبا و اجدای خود باز گردند؟ از نظر جنابعالی آیا مردم آواره و بی خان و مان سوری که سالیان سال است در کشورهای مختلف پناه گرفته اند، برای بازگشت به وطنشان از تروریستهای اشغالگر اجازه باید بگیرند؟