Skip to main content

به آقای علی سعادتقلی!

به آقای علی سعادتقلی!
Anonymous

به آقای علی سعادتقلی!
... آنطورکه پیداست سر کلاف را گم کرده بهتر است با آمار گیری مختصرمتوجه شوید ایشان مثل آخوند های بی عمامه تکرار مکراتش را هماره بر زبان آورده مایه خنده خوانندگان میشوند.
ایشان مدام از زبان فارسی که نه زبان علم است، نه زبان تکنولژی مدرن، نه زبان فلسفه، نه زبان اختراعات و اکتشاف، نه زبان ریاضیات، و نه زبان تجدد جامعه شناسی، بلکه یک زبان نازا، عقیم و عقب افتاده که فقط به درد شعر و شعار و جک گوئی میخورد، با حمایت تلویحی از زبان عشیره ای کولی پانفارسیسم به تحقیر زبانهای دیگر ملیتها اصراردارد. ایشان حتا مخالف زبان علمی ـ فلسفی انگلیسی است آیا نباید به منطق چنین آدمی واقعا شک کرد؟
...

... دم از مکراسی میزند، هرکه را که از حقوق زبانی و فرهنگی خود صحبت میکند، مثل رژیم اسلامی پانفارس، تجزیه طلب می نامد، آیا چه فرقی با ماموران رژیم و ایادیش دارد؟
آیا وقتی مردم آزربایجان خواهان تدریس زبان مادری خود در مدارس است، به ایشان چه ربطی دارد؟ نکند آقای سعادتقلی ... وکیل مردم آزربایجان است؟
...
آیا نباید از محضر چنین کسانی پرسیده شود، آنانیکه سینه چاک تحمیل زبان غیر علمی و عشیره ای پانفارسیسم را به مردم جغرافیای موسوم به ایران اصرار دارند، مگر زبان عقیم و عقب مانده فارسی در طول یکسده چه گلی بر سر ملیتهای غیر فارس زده است، جز استعمار و استثمار، به بردگی گرفتن ملل غیر فارس؟!
تفکری که خود را مرید و نوکر ایرانیت میداند مگردر طول یک قرن چه با شاه، چه با شیخش چه گلی بر سر مردم کاشته است؟ جز استعمار اقتصادی، استثمار زبانی فرهنگی، اجتماعی و سلب آزادیهای سیاسی که به نام جهنم "ایران ـ فارس" هشتاد میلیون انسان را به گروگان گرفته است؟
به این حضرت باید گفت ایشان قبل از هر چیز برود در سایتهای رژیم اسلامی و پانفارسهای استعمارگر مطلب بنویسد. او که نگران از بین رفتن زبان قاتل فارسی است، مگر ضریف اخوانی و سردمداران رژیم اسلامی ایرانیت، با تروریستهای پکک، پ ی د، همکاری نمی کند؟ نفت داعش را صادر نمی کند؟ مگر رژیم پانفارس سالها با قتل عام مردم سوریه با داعش همکاری نکرد؟ حزب اللهی های لبنان را آموزش داده برای قتل عام مردم سوریه بخدمت نگرفت است؟ ایشان که آشکارا از تروریستها حمایت میکند آیا نگران آنست ترکیه کاسه کوزه های این تروریستها را در منطقه جمع میکند؟
نکند مضطرب است جاه طلبی و عرض اندام رژیم پانفارس اسلامی در سوریه در هم خواهد شکست، دیگر قادر نخواهد بود با حمایت گروههای تروریستی در منطقه اظهار قدرت نمائی کرده به دیگران ژست دهد. وی که از درک واقعیتهای موجود منطقه خودداری میکند، آیا عدم درک و عدم صداقت خود را نسبت به مردم منطقه نشان نمی دهد؟