Skip to main content

یونس ژائله سعدآباد در سال

یونس ژائله سعدآباد در سال
تبریزی

یونس ژائله سعدآباد در سال ۱۳٤۱ در تبریز زاده شد، پدرش از ارتشیان وابسته به رژیم پهلوی بود که دارائی فراوانی از راه خوش خدمتی و خوش رقصی برای رژیم پهلوی به دست آورده بود و این داستان ها که یونس ژائله سعدآباد از صفر آغاز به کار کرده و میلیاردر شده است برای فریب مردم هستند! (زر نباریده ز آسمان به سرت / یا خودت دزد بوده ای یا پدرت!)

پس از انتحار اسلامی یونس ژائله سعدآباد نخست به سپاه پاسداران پیوست و سپس به شهرهای کردنشین رفت و سال ها کردهای ضد رژیم را با سنگدلی فراوان کشتار و سرکوب کرد! به جز کردهای ضد رژیم یونس ژائله سعدآباد در راه سرکوب دیگر دشمنان رژیم ولایت فقیه نیز از هیچ گونه ددمنشی و کشتار و سرکوب و شکنجه فروگزار نکرد! در سایه خوش خدمتی های یونس ژائله سعدآباد نام برده بدون کنکور به دانشگاه رفته و در رشته پزشکی دانشجو شد!

چون آدم کشتن و سرکوب و شکنجه با پزشکی ....

..... سازگار نیست یونس ژائله سعدآباد از پزشکی دست کشید و با هزاران زد و بند و رانت از راه سرمایه گذاری در زمینه فراورده های خوراکی به دارائی هنگفتی با ارقامی نجومی و باور نکردنی دست یافت!

سرمایه داری به نام یونس ژائله سعدآباد که هم اکنون رئیس اتاق بازرگانی تبریز است با دارائی چند میلیارد دلاری دارنده کارخانه های شیرین عسل، سالمین، شرکت های فراوری کاکائو، چندین شرکت کشت و صنعت مانند شرکت کشت و صنعت مغان و چند کارخانه رب گوجه فرنگی، نوشابه سازی، لبنیات، مرغداری، دامداری و ..... هست که همه این دارائی ها دسترنج هزاران تن از کارگران و رنجبران و دهقانان گرسنه ای هستند که بیل و کلنگ و داس و چکش به دست گرفته و شبانه روز کار می کنند تا جیب های سرمایه داری به نام یونس ژائله سعدآباد از پول های مفت و بادآورده پر شوند!