Skip to main content

ستون پنجم امپریالیسم

ستون پنجم امپریالیسم
Anonymous

ستون پنجم امپریالیسم
قبلا بارها به آقا جمال تاکید کرده گفته شده بود به امپریالیسم غرب دل نبندید. ایشان قبول نکردند. اینک نتیجه اش را در عمل می بیند. صد سال پیش چرچیل در خصوص خاورمیانه در مصاحبه ای گفته بود: " ما عاشق چشم و ابروی کسی نیستیم. حضور ما در خاورمیانه بخاطر منافع مان است" پایان نقل قول.
نیروی های امپریالیستی بخوبی میدانند هر گاه مثل صد سال پیش، که از شش طرف به ترکیه حمله ور شده بودند، حتا این بار نیز به بهانه ایجاد کردستان بزرگ، با تمام تهدیدهایشان اگر به ترکیه لشکر کشی کنند باز هم قادر نخواهند بود از عهده این کار بر آیند. چون تاثیر شکستهای قبل را در ذهن خود هضم نکرده اند.
از جنگ چاناق قالا بگیر، تا کودتا های مختلف نظامی، از کودتای اخیر پکک ـ گولن اسلامی بگیر تا جنگ خندق گروه های تروریستی، از تحمیل سودهای میلیارد دلاری بهره های بانکهای غربی که ثروت جامعه ترکیه را غارت

میکردند بگیر تا عملیاتهای تروریستی هدایت شده از عفرین علیه ترکیه. اما ترکیه به همه نشان داد در مقابل اراده ملت ترک کاری از پیش نخواهند برد.
از طرفی اینان بخوبی میدانند که ترکیه هرگز اجازه نخواهد داد پانزده میلیون پناه جوی بی خان مان سوری، که به بهانه مبارزه با داعش از طرف اکراد مسلح "ی پ گ"، "پکک "به طرز وحشیانه ای از سرزمین آبا اجدای، از خانه و کاشانه خود رانده شده اند، در سرزمین شان "کردستان بزرگ" درست شود. همان هائیکه خانه هایشان بدست اکراد مسلح با بلدوزر بر سرشان ویران شده است.
جهان در واقع بخوبی میداند کسانیکه زیر بغل اکراد هندوانه داده به بهانه ایجاد کردستان بزرگ به سیاست کشور گشائی و جنگ طلبانه ادامه داده، ترکیه را از طریق تروریستهای مسلح مورد هجوم نظامی ـ تبلیغاتی قرار میدهند، باز هم قادر به اجرای نقشه های شوم خود در بغل گوش ترکیه نخواهند بود.
آنها بخوبی میدانند دیر یا زود در مرداب "ویتنام ترکیه" مدفون خواهند شد. از این رو، برای جلو گیری از شکست مفتضحانه خود، با هندوانه گذاشتن زیر بغل اکراد، آنها را شیر کرده با شعار" رژوا، بژی بژی"، جلو انداخته اند، تا با بازی با "کارت مظلوم نمائی اکراد" داعش را بهانه قرار داده، دست اکراد را در تجاوز به سرزمین های اعراب و قتل عام مردم آن سرزمین باز گذارند.
درست همین موضوع سبب شده است ترکیه برای یاری رساندن به مردمان آواره و بی خانمان سوری، که از وطن خود رانده شده اند، در تدارک ایجاد منطقه امن در داخل خاک سوریه بر آید. تا بیش از چهار میلیون پناهنده سوری را در سرزمین خود اسکان دهد. تا با همیاری و کمک های انسان دوستانه خویش یک زندگی نرمال را برایشان فراهم آورد.
آیا کجای این کار بد است که تروریستها از بازگشت این پناهندگان به سرزمین اجدایشان اینچنین تبلیغات ضد انسانی علیه دولت ترکیه راه انداخته اند؟
مگر اکراد مهاجر مالک سرزمینهای عربها هستند، با چهره مظلوم مآبانه جیغ و داد راه انداخته اند؟ آیا فکر میکنند میتوانند در جلوی چشم جهانیان با زور و قلدری سرزمینهای مردم سوریه را تصاحب کرده "کردستان" بنامند؟
این چه نوع استدال و ابتذال اخلاق است؟ فردا قصد دارید با آزربایجان نیز همین کار را بکنید؟
نا گفته پیداست اکراد به جهت ایفای نقش ستون پنجم برای امپریالیسیم، اکنون در میان ملل منطقه وجهه سابق را ندارند.
اینان چهره واقعی و ماهیت ستون پنجمی و زیاده خواهی خود را به همه نشان داده اند که هرگز به سهم خود قانع نبوده در رویاهای تسخیر سرزمینهای دیگران برای ایجاد "کردستان بزرگ" بسر میبرند.
انشا الله در ایران نیز چنین سیاستی را به پیش خواهند برد.
لازم به ذکر است که در عصر 21 کشور گشائی در مخیله هیچ بنی بشری نمی گنجد جز اکراد زیاده خواه.
این مهمانان دیروزی با گستاخی و با جنگ افروزی بی رحمانه در فکر سرکوب ملل منطقه در عراق، سوریه، ایران، ترکیه، همچنین در آزربایجان هستند، اینان با ولع سیری ناپذیری به سرزمینهای دیگران چشم دوخته با گستاخی از همه طلبکارند.
یک نکته را نباید از نظر دور داشت ملل حاضر در منطقه، نه اعراب، نه فارسها،نه ترکها، حتا گروههای مسیحی سوریه، تشکیلاتها و سازمانهای ملیتهای مختلف خاورمیانه همگی اکراد و نیروهای مسلح آنان را به مثابه آلت دست ارتجاعی امپریالسیم و جاده صاف کن دول اجنی بشمار می آورند.
گذشت دیگر آن زمان، روزگاری با مظلوم نمائی نخود هر آش میشدند سخنان اخیر "آقای ترامپ" بخوبی بیانگر این موضوع است که برای جهان غرب بازی با کارت اکراد دیگر مهم نیست، سوخته به حساب میآید. تاریخ مصرفش تمام شده است.