Skip to main content

سازاچ سالهاست که صدها بار در

سازاچ سالهاست که صدها بار در
Anonymous

سازاچ سالهاست که صدها بار در این صفحه نوشته مادربزرگ نوههایش نمی توانند با بچه ها، آذری حرف بزند.
من بعد از چندین ماه در باره این معضل، همچون ارشمیدس در حوض آب ، متوجه شدم که این پیره زن یا این خانوم، در زبان فارسی، همان همسر سازاچ سفسطه گر ضد ایرانی و راسیست ضد ارمنی و ضد کرد و ضد روس، است.
در مغز خودم قدری دنبال روابط سببی و نسبی و زبانی به این سئوال رسیدم که چرا همسر سازاچ مقیم اروپا که احتمالا همچون سازاچ حداقل دارای مدرک ششم دبستان یا سیکل دبیرستان یا دیپلم شاهنشاهیست چطور ممکن است نتواند با نوههای سازاچ فارسی یا لاتین حرف بزند و باید ایران را تجزیه نمود و به جنگ داخلی کشاند تا دروغهای سازاج شونیست راسیست عملی گردند ؟ !
آیا این برای دروغ سازاچ ننگ نیست که همسر وی هنوز بیسواد باشد در حالیکه سازاچ خودش را یکی از متفکران علوم سیاسی اجتماعی فرهنگی تاریخی ایرانشناسی روانشناسی و

حقوق بین الملل در جمال و تورک اوغلو و لوایی ،در این سایت بشمار می آورد ؟ !
چرا یک مبارز هویت طلب راستین ، باید این چنین دست به دروغ و توهین و ...و خودآزاری خانودگی بزند ، چون از سایر انسانهای غیرترک ؛ مانند سایر فاشیتهای آذری، متنفر است ؟ !
آیا مادربزرگ نوههای سازاچ همان همسر سازاچ است ؟ چرا این پان ترک ضد بشر این چنین لقمه را یکبار دور گردن می چرخاند و بعد آنزا وارد حلقومش میکند؟ اینست صداقت روشنگری و مبارزه و هویت طلبی و عدالت خواهی ؟ اعوذ بالله من الشیطان الرجیم !آمنا بالله صدق الله و علین عظیم!
معنیش چه میشه ؟ !