Skip to main content

سخنی با علی سعادت

سخنی با علی سعادت
Anonymous

سخنی با علی سعادت
رفیق عزیز! در جریان دفاع ترکیه از موجودیت خود و دور نگهداشتن تروریسم ازمرزهای خویش، آنچه که برای ما درس شد متوجه شدیم دشمنی فارسها با کشور ترکیه برای فارسهای شاهنامه خوان هدف کوتاه مدت نیست، بلکه یک استراتژی دراز مدت است.
البته آنها با نگاه وموضعگیری خود با هجوم لفظی به دولت ترکیه اینرا اثبات کردند.
بحث دفاع از اردوغان نیست. چون خود ترکها به بعضی رفتار حزب آق پارتی و رئیش اردوغان انتقاد دارند، اما همین فارسها که تا دیروز با هندوانه گذاشتن زیر بغل تورکهای آزربایجان به آنان هموطن آزری میگفتند، امروز دروغهایشان برای مردم آشکار شده، ماهیت و دشمنی خود را نسبت به ملت تورک بطور آشکار به معرض نمایش میگذارند.
همین هائیکه به شدیدترین وجهی اکراد را در ایران سرکوب میکنند، و هیچگونه حقوق ملی مدنی، اجتماعی سیاسی فرهنگی برایشان قائل نیستند اما میخواهند در سوریه با کشتار

میلیونها عرب و ترکمن، به بهای راندن و آواره کردن دهها میلیون انسان از سرزمینهای اجدادی خود، در وطن آنان کردستان بزرگ ایجاد شود.
البته این تنها موضوع مورد نظر من نیست بلکه دفاع فارسها از تروریستهای فاشیست منطقه که هیچ نشانی از رحم و مروت و آدمیت ندارند، موضوع بحث است. همین عناصری مثل "علی سعادتها" که به رهبر یک دولت، فحش های چاله میدانی میدهد، شخصیت مبتذل خود را بطور آشکار به همه نشان میدهد.
جالب اینجاست اینانی که سنگ تروریستهای قاتل را به سینه میزنند، در این دو سه سال آخیر نشان دادند چگونه افرادی هستند،
البته در این مواضع تا آنجا پیش رفتند که قدم به قدم به بهانه ایرانیت، از رژیم اسلامی پانفارس، حسن روحانی فاشیست که بوئی ازانسانیت نبرده است، و ظریف چاپلوس، مطرب اخوان المسلمین و داعشی دفاع و حمایت کنند.
درحالی که خود بخوبی میدانند که مسبب اصلی در بوجود آوردن داعشیان و بخون کشیدن ملل منطقه بدست رژیم فاشیست اسلامی فارس صورت میگیرد. علی رغم اعتراض بسیاری از کشورها وجنایت علیه بشریت ذره ای ارزش بحقوق انسان و انسانیت قائل نیستند. چهل سال است که هشتاد میلیون را به اسارت گرفته به اعتراضات سازمان ملل و حقوق بشر پشیزی بها نمی دهد.
حتا بطور تدریجی روند و نک تیز سیاست فاشیستی خود را تبدیل به ضدیت با ترکها کرده اند، زیرا به دلیل اینکه ترکان ایران خواستار حقوق ملی مدنی خویش اند، درست بر همین اساس اینان با حمایت از تروریستهای پژاک و پکک در آزربایجان غربی این منطقه را جولانگاه تروریسم منطقه کرده اند. تا مردم تورک آزربایجان را با تروریسم کرد، مشغول کرده انرژی اش به هرز دهند.
اینان با سیاست شاهنامه خوانی پانفارسیستی که مثل سروران خارجیشان در روح خود سیاست ضد تورکی را حمل میکنند، با چنین سیاست فاشیستی، رهبران سیاسی ملت آزربایجان را به بهانه پانتورک مورد حمله قرار میدهند،
در صورتیکه با تفسیر وگمان نمیشود جنایت رژیم اسلامی فارس را نسبت به ملل غیر فارس توجیه نموده، از سیاست نژاد پرستی یک رژیم تروریست و گروهای مشابه حمایت کرد.
رژیم اسلامی فارس به دلیل جاه طلبی و تداوم هژمونی فارس برجغرافیای ایران و برای تدام سیاست ضد تورک خود در منطقه با حمایت از تروریسم منطقه از تروریستهای پکک تا گروهای مسلح اخوان المسلیمن لبنان، داعش در سوریه، در عراق، درافغانستان، در یمن..، که با کشتار و قتل عام مردم منطقه حتا به پیر و جوان و زن و بچه مردم رحمی نکرده توحش خود را به نهایت رسانده است.
حال سوال اینست؛ آیا این امر زنگ خطری برای آقای توکلی نیست؟ ما برای چندمین بار در این سایت بمحضرشان گفتیم؛ شما دارید میبینید که دفاع پانفارسها از تروریسم به جائی کشیده شده که آشکارا ضدیت خود با ترکهای ترکیه را بنوعی تبدیل به ضدیت با مردم آزربایجان نموده درحالی که ما فقط تروریسم را محکوم میکنیم.
پانفارسی مثل آقای "علی سعادت" که سیاست ضد تورکی خود را پشت عبارت "مردم ایران" استتار کرده اگر چه از گفتن مفهوم "فارس" امتنا میورزد، اما با حمایت آشکار از تروریسم منطقه چه هدفی جز سیاست ضد تورکی پیش میبرد؟
ایشان بخوبی میداند که هدف اصلی گسترش تروریسم در منطقه بدستور سروران خارجیشان جز به خاک و خون کشیدن و راه انداختن بلوا در ترکیه چیز دیگری نیست. آیا دولت و مردم تورک نباید در برابر تروریسم خونریز از موجودیت خود دفاع کنند؟
این موضوع چندان ارتباطی با کرد های کشور سوریه ندارد، زیرا در آنجا چهار میلیون ترکمن، هزاران مسیحی و میلیونها اعراب نیز در یک شرایط جنگی قرار دارند.
اما چرا فارسها در پشت تروریستهای کرد سنگر گرفته اند؟ ازحمله و توحش تروریسم علیه دولت ترکیه حمایت میکنند؟ آیا این چه معنا میدهد؟ چرا با نوشته ضد ترکی دراین سایت نفرت پراکنی میکنند؟