Skip to main content

به علی سعادت

به علی سعادت
Anonymous

به علی سعادت
دنباله نوشته؛
چرا رفیق علی سعادت! با نوشته های ضد ترکی در این سایت نفرت پراکنی میکند؟
چرا نمی روند در سایت پانفارسها مطلب بنویسند؟ آیا سزاوار است سایت ایرانگوبال را به افکار ناسیونالیسم افراطی فارس، و فاشیسم نژاد پرستی آلوده کنند؟
ما از دوستان استدعا داریم با توجه به شرایطی که در منطقه حاکم است، و معلوم نیست فردا چه شود، کسانیکه با سیاستهای ضد تورکی در مقابل مردم آزربایجان صف آرائی کرده اند، کمی اندیشه کنند. زیرا چنین رفتاری بنوعی حمله بمردم تورک است. و مردم آزربایجان چنین رفتاری فراموش نخواهد کرد.
آنانیکه خود را پشت عبارت " ایران، و ایرانیت" استتار میکنند، لطفا تکلیف خود را با مردم آزربایجان روشن کنند، زیرا شرایط هرچه باشد آنطور که راسیسم فارس نشان میدهد، دوست مردم ترک نیست. چه اسمش آزربایجان باشد چه اسمش ترکیه باشد.
سوال اکنون این است آیا حسن روحانی پانفارس،

آیا ظریف راسیست، دوست مردم آزربایجان است؟ مسلما خیر!
مردم آزربایجان درحالیکه از فارسها انتظار محکوم کردن سیاست راسیستی رژیم اسلامی پانفارس را دارند، چیزی که جامعه جهانی و سازمانهای حقوق بشر نیز از خواست مردم آزربایجان حمایت میکنند.
اما حضرات فارس بجای اینکه از خواست مردم آزربایجان حمایت کنند، از تروریسم کرد حمات میکنند.
اینان از طرفی سایت ایرانگلوبال را دراختیار گرفته با هر کمنتی بر مردم آزربایجان می تازند، و هر که از حقوق ملی مدنی و انسانی خود صحبت کند، با مهر پانتورک سرکوب میکنند.
اینان فردا اگر قدرتی داشته باشند مثل بیست و یک آذر 1325 دوباره خواستار حمله به آزربایجان و قتل و کشتار مردم خواهند بود.
با توجه به سیاست آسیمیلاسیون و سرکوب ملتهای غیر فارس در ایران ، بدست رژیم پانفارس اسلامی، اینان که با تحمیل هژمونی فارسها بر جامعه ایران، ملل غیر فارس را از تاریخ حذف مینمایند. آیا سیاست ضد تورکی ناسیسونالیسم افراطی فارس، در این سایت نیز باید تبلیغ و ترویج شود؟