Skip to main content

به جناب بهزاد کریمی. شرایطی

به جناب بهزاد کریمی. شرایطی
Anonymous
عنوان مقاله:
حکومت اسلامی فارس

به جناب بهزاد کریمی. شرایطی که فارس ها در ایران بجود اورده اند نه فقط در فضای مجازی حتی روربرو هم مشکل است که وقتی بایکی بنام ایرانی صحبت می کنی بدانی طرف مقابل تو فارس است ؟ جوود است؟ ارمنی است؟ تورک است؟ یا مثل احمدی نژاد و حسن روحانی که بلاخره کسی نفهمید ملیت و اصلیت اینها چیست ؟ بهمین خاطر کسی نمی داند مثلن با این نویسنده مقاله چه نوع برخورد کند. خوب مثال اگر من می دانستم ایشان کرد است یا ارمنی است یا تورک است نوع برخورد صد در صد با توجه به ملیت اصلی و زبان مادری طرف مقابل بستکی دارد. که ای کاش نویسنده مقاله این را مشخص می کردند.
اما شما که نگران ترکیب قومی در سوریه هستی. اولا کوردهای سوریه صاحب اصلی ان سرزمین نیستند و برای همین هم حکومت سوریه حتی شناسنامه به انها نداده است صاحب اصلی مناطق مرزی سوریه همان عربها و تورکمن ها هستند که الان در ترکیه پناهنده هستند حالا سئوال از نویسنده

این است که چرا به مهاجرت و اسکان دادن یک میلیون کرد عراقی در اذربایجان غربی اعتراض نمی کنی؟ که بهمین خاطر توانستند در شورای شهر ارومیه در اذربایجان غربی کردها عضو داشته باشند و همین ماه گذشته در سخنرانی فرماندار ارومیه عضو کرد شورای شهر در حیرت همه از جایش بلند شد و به فرماندار گفت تورکی حرف نزن ! خخخخخخ. چرا کوچاندن غیر عربها به خوزستان توسط دولت فارس برای بهم زدن ترکیب قومی و کوچاندن از سیستان و بلوچستان به ترکمن صحرا برای تغییر قومی اعتراز نمی کنی ؟
در 5 روز اعتراضات عراق بیشتر شهروندان عراقی کشته و یا مجروح شدن یا در عملیات ترکیه علیه تروریست کرد که از طرف غرب پیشرفته ترین سلاح های جنگی در اختیارشان گذاشته شده است؟
جناب نویسنده شما اگر خود را انترناسیونالیست می دانید چرا امار کودکان کشته شده و زخمی های یمن . امار کودکان کشته شده و دست و پا قطع شده فلسطین . لبنان توسط عصراعیل. زنده زنده سوزاندن کودکان مسلمان در میانمار ووو همچین موضوعی نمی گیری ؟؟
عده ای را در زمان حکومت تورک ها از هند به کوه های اناتولی اورده اند تا از گله ها حفاضت و برای انها کشاورزی بکنند حالا سرزمینشان را با انها نصف کنند؟
اگر این سرزمین ها متعلق به کردها است چرا هم شما و هم انها از طریق سازمان ملل پیگیری نمی کنید؟