Skip to main content

این که چرا سازمان چریک های

این که چرا سازمان چریک های
تبریزی

این که چرا سازمان چریک های فدائی خلق ایران در زمان رژیم پادشاهی پس از انتحار اسلامی و به روی کار آمدن رژیم ولایت فقیه با آن که بزرگترین سازمان کمونیستی خاورمیانه بود تکه پاره شد و از میان رفت نیازی به سخنرانی دور و دراز ندارد!

اکثریت این سازمان گرفتار بیماری دنباله روی از مردم کوچه و خیابان (پوپولیسم) بود و این راز نابودی این سازمان و حزب توده ایران که آن نیز دچار پوپولیسم بود هست!

البته کاسه کوزه را تنها بر سر اکثریتی ها و توده ای ها نباید شکست چون بدبختانه همه سازمان های ایرانی که خود را چپ می نامند کم و بیش گرفتار پوپولیسم هستند!

کسی که می خواهد مردم را رهبری کند آنها را به دنبال خود می کشاند اما پوپولیست ها به دنبال مردم کوچه و خیابان کشیده می شوند!

سازمان فدائیان خلق ایران - اکثریت پس از آن که به همراه حزب توده ایران گفت: "زنده باد خمینی!" از سوی .....

..... همان خمینی له و لورده شده و درهم کوبیده شد!

برای جبران زیان های سنگین و آن چه گذشت اکثریتی ها چه کردند؟ نقد بیرحمانه کردیم! پشیمان هستیم! از مردم پوزش می خواهیم! و ..... آیا با این سخنان گذشته را می شد جبران کرد؟

سازمان فدائیان خلق ایران - اکثریت نه تنها در میدان کردار گذشته را جبران نکرد بلکه به جای پندآموزی از گذشته همچنان به راه نادرست رفت و در فرجام کار با برپائی حزبی به نام: "چپ ایران - فدائیان خلق" به گنداب رویزیونیسم افتاد!

پرسش: رویزیونیسم چیست؟

پاسخ: دست کشیدن از کمونیسم و رفتن آرام و آهسته و گام به گام به سوی سرمایه داری رویزیونیسم است!

حزبی به نام "چپ ایران - فدائیان خلق" را باید "حزب بدنام کن ایران - فدا کنندگان خلق" نامید!

به جای نقدها و بررسی ها و ارزیابی های دور و دراز درباره حزبی که نام چپ ایران - فدائیان خلق را به روی خودش گذاشته است بروید در همه گفته ها و نوشته ها و بیانیه ها و اعلامیه ها و اطلاعیه ها و آگهی ها و مرامنامه و اساسنامه و ..... این حزب واژه های کمونیسم و کمونیست را جستجو کنید! شما حتی یک بار نیز واژه های کمونیسم و کمونیست را در گفته ها و نوشته های این دوستان پیدا نخواهید کرد!

از یک سو این دوستان پاک کن به دست گرفته و با دقت صد درصدی واژه های کمونیسم و کمونیست را از گفته ها و نوشته هایشان پاک کرده اند و از سوی دیگر خود را بازمانده سازمان چریک های فدائی خلق ایران در زمان شاه می نامند که یک سازمان کمونیستی بود!!!

چرا حزب چپ ایران - فدائیان خلق از گفته ها و نوشته هایش واژه های کمونیسم و کمونیست را با دقت صد درصدی پاک کرده است؟ چون این حزب راه رویزیونیسم را در پیش گرفته است و این راه و روش برای آن است که سازمان فدائیان خلق ایران - اکثریت در سایه پوپولیسم به این فرجام رسید!