Skip to main content

به گماشته های رژیم اسد و

به گماشته های رژیم اسد و
Anonymous

به گماشته های رژیم اسد و پانفارسهای اسلامی
چرا تمامیت خواهان کولی تبار فارس، ملیجک و گماشته اسد و حامی سیاستهای رژیم اسلامی تهران نمی روند در سوریه و روسیه زندگی کنند. چرا در ممالک اروپا وآمریکا لم داده در صف اداراه سوسیال زندگی را بر دیگران تنگ کرده اند؟
با دهها نام مستعار کامنت میگذارند، کسانیکه از دمکراسی دم میزنند، اما حتا جرات انتخاب یک اسم مستعار را نیز ندارند.
آنان در این سایت به بهانه تمامیت ارضی و ایرانیت که گوئی ایران ملک عمه شان است، از جنایتهای جنگی تروریستهای پکک، ی. پ د. و ترور و دیکتاتوری رژیم اسد و رژیم فاشیست تهران و پوتین حمایت میکنند. اغلب اینان که خود را وفادار روسیه در حسرت روزهای "سوسیالیسم واقعا موجود را" میخورند، چرا نمی روند در روسیه زندگی کنند؟ چرا روسیه را ترک کردند؟ این پانفارسهای شعوبی که در سوریه در نقش

سپاه پاسدار، بهمراه سنی های داعش عربستان سعودی، و سنی های حزب الله لبنان که اغلب ضد شیعی و ضد فارسند، و فارس را اصلا مسلمان بحساب نمی آورند، بلکه آنان را کولیان مجوس زردشتی و دشمن اسلام و دین وهابیت میدانند چطور با اتفاق هم هشت سال تمام، مردم بی پناه سوریه را از دم تیغ گذرانده به خاک خون کشیدند، بر همه معلوم است و نیازی به گفتن ندارد.
اینان با دفاع از رژیم فاشیست اسد و رژیم تروریست حسن روحانی فاشیسم فارس
، به بشریت خیانت نموده منطقه را در آتش کینه های قومی خود میسوزانند. فردا با همین عقده های ناسیونالیستی، جغرافیای موسوم به ایران را به سوریه دوم بدل خواهند کرد، در آن صورت نه حسن خواهد ماند و نه حوضش. مردم عاصی به حسابشان خواهند رسید.