Skip to main content

جمال جان، کسی نه از اردوغان

جمال جان، کسی نه از اردوغان
Anonymous

جمال جان، کسی نه از اردوغان دفاع میکند، و نه از داعش و نه از اخوان المسلمین و نه از القاعده و نه از جبهه نصر! در ثانی کسانیکه هشتاد میلیون مردم ترکیه را به شخص اردوغانت تنزل میدهند، هیچ فرقی با داعش ندارند.
اول از همه لازم است به محضرت مبارکت عرض شود که ابوبکر بغدادی مثل بنلادین یکی از مهره های اصلی داعش ـ القاعده از دست پروردگان مستقیم سرویسهای جاسوسی غرب بود، در حقیقت سرویسهای امنتی غرب برای دخالت در امور خاور میانه مخصوصا برای لشکر کشی به عراق، سوریه و دیگر دول نفت خیز منطقه برای ایجاد پایگاه نظامی بدنبال بهانه میگشتند.
سالها پیش در زمان جرج دبلیو بوش، اول از ترکیه خواستند، که اجازه دهد بین مرز ترکیه و سوریه پایگاه نظامی مستقر سازند. اما ترکیه اجازه نداد.
سر آخر به این نتیجه رسیدند سازمان تروریستی اسلامی وهابی سنی را تحت عنوان داعش در خاورمیاه به وجود آورده به آنها پول و سلاح

و تبلیغات و پشتیبانی دهند. اول بگذارند داعش با سرکوب و کشتار مردم بی گناه در سوریه و عراق جنایت را به اوج خود رساند، درکنار آن با بوق کرنا و تبلیغات وسیع به جهانیان جنایت داعش را نشان داده از آن هیولای مخوفی برای بشریت درست کنند، وقتی که این سیاست جا افتاد بعد با تمام نیرو آنرا از سر راه برداشته، با بزرگ کردن اکراد که گویا داعش را بیرون کردند، بخش بزرگی از سرزمین سوریه را به آنان واگذار کرده به بهانه کردستان بزرگ، پایگاههای نظامی خود را در آنجا مستقر سازند.
برای این منظور با تطمیع و تبلیغات زیاد،جوانان کم تجربه و احساتی مسلمان اروپا را که گویا برای جهاد و در راه خدا کار خیری انجام میدهند، هرکس که آماده پیوستن به داعش بود، بی آنکه از ماهیت داعش و اهداف آن و گردانندگان پشت پرده آن آگاهی داشته باشد، به قتلگاه سوریه فرستاده شدند.
در واقع بخش بزرگی از این افراد با تاسف از کشورهای مختلف اروپائی که خود را مهددمکراسی مینامند، طبق گزارش خبر گزاریهای اروپائی، با تطمیع وجهه نقد گویا با پرداخت "سه تا چهار هزار یورو" برای هر فرد که حاضر بود برای پیوستن به داعش به سوریه گسیل شود پرداخت میشد.
البته نباید از نظر دور داشت زمانیکه آمریکا تصمیم گرفت فتیله داعش را پائین کشد، همزمان با آن با نشان دادن دختران مسلح اکراد جلوی دوربینهای تبلیغاتی، شروع به قهرمان سازی از آنان میکردند، که گویا دختران کرد بودند که داعش را بیرون کردند، نه نیروهای مسلح آمریکائی.
در اعتراض به قهرمانسازی و مظلوم نمائی اکراد یکی از گردانندگان اتاق خبر "تلویزوین الجزایر" از خبر نگار پرسید، چرا همیشه زن و بچه و دختران مسلح اکراد جلوی دوربین ظاهر میشوند؟ خود مردان کرد کجا هستند؟
و چنین بود که اینان سالها با دمیدن در بوق و کرانای تبلیغاتی خود
اکراد را جلو انداخته "عین العرب" شمال سوریه را با بمبارانهای سنگین هواپیماهای آمریکائی، با خاک یکسان کرده بعد در ویرانه های آن اکراد را به نمایش گذاشتند.
شهر "عین العرب" که اکراد آن را با اسم یک "کمپانی جاده ساز اروپائی"، کبانی مینامند، در آنجا پرچم افراشته شروع به دادن شعار "رژوا، و بژی بژی کردستان" کردند.
تعجب آور این بود که اکراد با بزرگنمائی تبلیغاتی، بمباران شهر عین العرب توسط هواپیماهای آمریکائی را، استالین گراد و کمون پاریس نام نهاده، با بوق وکرنا، و ذوق و شوق وافر و سر مست از این ویرانی ها، با لهجه کردی شروع به سر دادن سرود انترناسیونال پرولتری میکردند.
و زمانیکه امپریالیسم، غرب فیتیله پکک، و پ ی د، را پائین کشید، ترامپ گفت: " کردها ملائکه نیستند، آنها نیز به اندازه داعش در سوریه جنایت کردند. اگر در سوریه همراه نیروهای ما بودند حقوق ماهانه شان بطور نقدی پرداخت شده است. ستمزدشان را بطور نقدی از ما گرفتند." پایان نقل قول.
عربستان نیز دیگر حاضر نبود ماهی دویست میلیون دلار، هزینه پلیس محلی و نیروهای تفنگ بدست اکراد را که بیش از "صد و شصت هزار نفر" حدس زده میشدند بپردازد، بدین طریق ترامپ سیم اتصال نقشه کردستان بزرگ را از پریز برق بیرون کیشده گفت:" ما کارمان را انجام دادیم. داعش را پاکسازی کردیم. سربازان ما بخانه بر میگردند." پایان نقل قول.
آری چنین بود که اکراد دریافتند که با بوق و کرنا نمی توان در خاک دیگران خانه ساخت. چون آن سرزمین صاحب دارد.
جمال جان، ابوبکر بغدادی نه با همکاری اطلاعاتی کوردها بلکه بدست سیرویسهای اطلاعاتی غرب حذف شد. چنین شخصی مثل بنلادن دیگر برای سرویسهای ماسونی کار آئی نداشت، مثل پکک و پ ی د، از دور خارج شد.
ترکیه بعنوان عضو ناتو چنین گروهای تروریستی را در بیخ گوش خود تحمل نمیکند. اگر چه اکراد بعنوان جاده صاف، با تمام این گروها در بیرون راندن و سرکوب مردم سوریه همکاری کردند، امتیازی بحساب نمی آید.